Zakończył się remont  sali obsługi klienta w Wydziale Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Pabianicach, mającego na celu powiększenie sali o 2 dodatkowe stanowiska pracy.

Sala została powiększona, dobudowano dwa miejsca. Wszystkich „okienek” obsługi petentów  jest teraz siedem. W pierwszym można odebrać dowód rejestracyjny i zgłosić sprzedaż pojazdu (pobiera się numerek „B”), w drugim – załatwić legalizację instalacji gazowej (numerek „C”). W trzecim „okienku” są przy nim obsługiwani przede wszystkim petenci, którzy umówili wizytę w wydziale przez internet (numerek E). Okienka nr 4, 5, 6 i 7 służą rejestracji pojazdów (numerek A). Ósme, to informacja.


Wartość robót wynosiła 47 816,95 zł brutto. Zakres prac dotyczył:


1-Rozebrania ścianki KG,
2-Rozebrania sufitów podwieszanych,
3-Rozebrania posadzki z płytek
4-Zamontowania nowych sufitów podwieszonych o pow 24m2
5-Zamontowania nowych  płytek pow 10,92 m2
6-Zamontowanie ościeżnicy stalowej oraz  drzwi pełnych jednoskrzydłowych i aluminiowych dwuskrzydłowych,
7-Dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian pow. 40 m2
8-Przeróbki instalacji elektrycznej
9-Zamontowania lady podawczej dł. 4,67 mb.