Reklama outdoorowa wciąż jest konkurencyjna w stosunku do tej internetowej, kwestią wyboru pozostają najlepsze nośniki.

Reklama outdoorowa dla wielu firm pozostaje wciąż bardzo ważnym kanałem komunikacji z klientami. Oznacza to, że z krajobrazu polskich miast nie znikną migające citylighty, krzykliwe bannery czy gigantyczne billboardy. Coraz częściej jednak firmy decydują się na alternatywne rozwiązania, które tak jak leżaki reklamowe na winders.pl są traktowane jako element wystroju lub dekoracji.

Reklama efektowna i funkcjonalna

To dobra wiadomość dla wszystkich, dla których ważna jest estetyka otoczenia. Nienachalne reklamy nie szpecą środowiska, a wręcz przeciwnie — stają się jego spójną i integralną częścią. Leżaki ze spersonalizowanymi nadrukami to jeden z gorących trendów zwłaszcza wśród:

  • organizatorów imprez plenerowych,

  • właścicieli restauracji, pubów i kawiarni, które dysponują własnym ogródkiem,

  • zarządzających terenami rekreacyjnymi czy sportowymi.

Doceniają oni możliwość zamówienia siedziska, które przyciągnie klientów niepowtarzalnym designem, a zarazem kuszącą wizją wypoczynku. Szczyt ich popularności przypada w okresie wiosenno-letnim, jednak leżaki reklamowe nie znikają z przestrzeni publicznej również jesienią i zimą, kiedy można spotkać je na nasłonecznionych stokach narciarskich. Występujące zazwyczaj w ilości kilku czy kilkunastu sztuk są zauważalne z daleka. Dlatego dobrym pomysłem jest wykorzystanie ich do reklamy, np. z oferty producenta flag reklamowych — Winders.pl.

Leżaki reklamowe — coś więcej niż meble

Wszyscy, którzy decydują się wyposażyć swój lokal w leżaki reklamowe inwestują nie tylko w meble, ale przede wszystkim nośniki reklamy. Zamawiając je możesz bowiem wybrać własny projekt, który uwzględni logo marki, slogan firmy czy informację na temat konkretnego produktu lub usługi. Do wyboru zamawiającego firmy pozostawiają również elementy, takie jak:

  • konstrukcja mebla (drewno, aluminium),

  • wyposażenie dodatkowe (rodzaj podłokietników, uchwyty na napoje),

  • systemy bezpieczeństwa i blokady mechanizmu,

  • rodzaj materiałów, które są odporne na działanie słońca czy wilgoci,

  • rodzaj regulacji — opcja kilkustopniowej zmiany kąta nachylenia.

Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z posiadania funkcjonalnego nośnika reklamy o kilku zastosowaniach. Oprócz walorów estetycznych i użytkowych, leżaki traktowane są jako długoletnia inwestycja, dzięki czemu są opcją ekonomiczną.