By jak najlepiej dostosować swoje produkty do potrzeb i gustów konsumentów, pabianicki producent wyrobów mięsnych - firma PAMSO - zdecydował się sprawdzić preferencje mieszkańców regionu podczas akcji "Wybory Kiełbasy”. Do bezpośrednich, tajnych i wolnych wyborów zaproszeni są wszyscy klienci i amatorzy produktów PAMSO.

Do dyspozycji klientów oddane zostaną karty do głosowania oraz urny wyborcze. W trakcie przygotowania są również plakaty oraz plakietki wyborcze. Sprzedawczynie w sklepach PAMSO wepną w klapy fartuchów przypinki zachęcające do głosowania. Każdy wyborca będzie mógł skorzystać ze swoich praw stawiając krzyżyk w kratce obok nazwy kiełbasy kandydującej do miana kiełbasy roku. Do walki na głosy staną dwa najsilniejsze ugrupowania kiełbas: Partia KC (Partia Kiełbas Cienkich) oraz Partia KS (Partia Kiełbas Suchych).

- W ten niekonwencjonalny sposób chcemy zbadać niezwykle istotną dla nas opinię klientów. Dowiemy się które produkty cieszą się szczególnym powodzeniem, a które wymagają dalszych ulepszeń - mówi Kierownik Działu Marketingu PAMSO, Monika Adamus. - Oficjalne wyniki wyborów z przyjemnością podamy do informacji publicznej - zapewnia.

Równolegle firma PAMSO planuje przeprowadzenie konkursu na najlepszą nazwę dla kiełbasy. Zwycięzcom zostaną przyznane nagrody - talony na zakupy do sklepów firmowych: 1. miejsce - o wartości 300 zł, 2. miejsce - 200 zł, 3. miejsce - 100 zł oraz 20 wyróżnień po 50 zł. Regulamin konkursu będzie dostępny w sklepach i na stronie internetowej www.pamso.pl.

Oficjalnym sponsorem "Wyborów Kiełbasy” jest najnowszy wyrób PAMSO - kiełbasa Podkomorzy. Wprowadzona po rynkowym sukcesie szynki Podkomorzy, dzięki swemu charakterystycznemu smakowi i ciemnej barwie szybko zdobyła uznanie wśród ciągle rosnącej rzeszy konsumentów.

Kiełbasa Podkomorzy to cienka wieprzowa kiełbasa, którą produkuje się według staropolskiej, tradycyjnej receptury. Długotrwałe wędzenie nadaje jej nie tylko atrakcyjną barwę powierzchni, ale również niepowtarzalne walory smakowe i zapachowe. Na jej przekroju widoczne są całe ziarenka pieprzu, które dodają wyrazistego smaku. Każda sztuka oznaczona jest firmową banderolą z logo, dzięki czemu łatwo znaleźć ją w sklepie. W połączeniu z szynką Podkomorzy stanowi doskonałą podstawę kulinarną wykwintnego domowego przyjęcia.

Głosy można oddawać we wszystkich naszych sklepach. W Pabianicach: ul. Grota Roweckiego/Nawrockiego, ul. Karniszewicka 90, ul. Moniuszki 40/42 paw. D, ul. Partyzancka 78/92, ul. Smugowa 29, ul. Warszawska 2, ul. Wileńska 45, ul. Zamkowa 13, ul. Zamkowa 18, ul. Żwirki i Wigury 19. W Łodzi: Pl. Barlickiego 5, ul. Bartoka 20, ul. Bartoka 67a, ul. Kilińskiego 113, al. Kościuszki 39, ul. Kusocińskiego 82, ul. Łagiewnicka 101,ul. Łagiewnicka 101, ul. Maratońska 24/32 box 43/44, ul. Nastrojowa 8, ul. Ogrodowa 18, ul. Plantowa 1, ul. Przybyszewskiego 16, ul. Przybyszewskiego 147, ul. Rogozińskiego 11, ul. Rzgowska 56a, al. Wyszyńskiego 107. W Konstantynowie Łódzkim przy ul. Piłsudskiego 4. W Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Słowackiego 138 g.