Przez 1,5 miesiąca pabianiczanie poznają 590 powodów, by kupować polskie wyroby. To akcja edukacyjna „Wielka moc polskich produktów” Stowarzyszenia PEMI.

Kampania będzie prowadzona w sklepach Społem. Podczas przedświątecznych zakupów będzie nam łatwiej wybrać to, co krajowe, bo polskie produkty będą oznaczone specjalnymi naklejkami.

Akcja odbywa się równocześnie w 1.500 sklepach w całej Polsce.

Nasza spółdzielnia zawsze wspierała lokalnych i krajowych producentów, oferując klientom polskie produkty wysokiej jakości. Przynależność spółdzielni do najstarszej i największej polskiej sieci handlu tradycyjnego, pozwoliła nam na zbudowanie silnej więzi pomiędzy polskimi producentami i dostawcami oraz kupującymi polskie produkty w naszych sklepach – mówi prezes PSS Społem w Pabianicach, Krystyna Michlewska.

Akcja potrwa od 14 kwietnia do 31 maja. Na jej potrzeby przygotowano 5.000 plakatów, 250.000 ulotek oraz 150.000 naklejek do oznaczania polskich produktów. Kampanii patronują polscy producenci i polskie marki: Dawtona, Majonez Kielecki, Musztarda Kielecka (WSP Społem Kielce), Browar Kormoran, SEKO, Ka-Ma Andrychów, Śnieżka-Invest, Almar Działoszyn, Termisil.

Każdy klient sklepu Społem, biorącego udział w akcji, po zakupie przynajmniej trzech wskazanych polskich produktów i wypełnianiu zadania konkursowego może wziąć udział w rywalizacji o nagrody.