- Obecnie przygotowujemy miejsce, gdzie będzie można odebrać i złożyć wniosek – informuje Aleksandra Jarmakowska-Jasiczek, wiceprezydent Pabianic. - Wnioski będzie też można składać przez internet.

Punkt będzie się mieścił na II piętrze w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej (ul. św. Jana 10), obok Wydziału Edukacji. Tam, od 1 kwietnia, będą wydawane wnioski do programu Rodzina 500 plus.

- Szacujemy, że w Pabianicach ta ustawa obejmie około 7.000 dzieci – dodaje wiceprezydent.

Do obsługi interesantów i sprawdzania wniosków zostaną oddelegowane z MCPS-u 3 lub 4 osoby. Dodatkowo, będzie trzeba zatrudnić 2 osoby do spraw administracyjnych. Niebawem ruszy rekrutacja.

Więcej o realizacji programu Rodzina 500 plus w najnowszym wydaniu Życia Pabianic 1 marca.