W każdym biurze potrzebna jest zamykana przestrzeń do przechowywania ubrań i innych rzeczy, które nie powinny znajdować się na widoku. Dlatego warto zainwestować w szafę do zadań specjalnych. Jak wybrać najlepszą? Oto kilka cennych wskazówek!
Szafa - Niezbędny mebel w każdym biurze
Niezależnie od charakteru prowadzonej działalności, w każdym firmowym biurze niezbędna jest szafa. Zarówno do przechowywania ubrań, akcesoriów i innych rzeczy prywatnych, jak i dokumentów, sprzętów elektronicznych czy materiałów biurowych. Często wydaje się, że nie jest to mebel pierwszej potrzeby, zajmie dużo miejsca i "zagraci" pomieszczenie. Nic bardziej mylnego - dobrze dobrana szafa biurowa potrafi zdziałać cuda. Przede wszystkim jeśli mamy do dyspozycji dobrze zaprojektowaną i pojemną szafę, utrzymanie porządku w biurze nie jest problemem. Każdy segregator, teczka, karton czy pudełko mają swoje miejsce.
W szafie biurowej znajdzie się też miejsce na ubrania, okrycia wierzchnie i inne prywatne rzeczy pracowników. Często również warto zostawić w niej kilka wolnych wieszaków na przykład dla gości. Szafa to jeden z najbardziej niedocenionych mebli biurowych, którego wszechstronność i niezbędność zauważamy dopiero wtedy, gdy zaczynamy z niego korzystać.
Gdzie kupić szafę biurową?
Nie jest łatwo kupić dobrą szafę biurową. Na rynku dostępnych jest wiele szaf przeznaczonych do domowego użytku. Ich półki nie są tak wytrzymałe, jak w przypadku profesjonalnych mebli biurowych. Wielokrotnie zdarza się, że do biur zostają zakupione zwykłe meble, co kończy się najczęściej koniecznością zmiany wysokości półek, a w najgorszych przypadkach nawet ich zerwaniem. Przechowywanie ubrań w takich przypadkach jest najmniejszym problem, znacznie więcej kłopotu mogą sprawić ciężkie segregatory, pudła i sprzęty elektroniczne. Dlatego wybierając szafę, warto skupić się na modelach od wiodących producentów mebli biurowych. Jest to gwarancja dobrej jakości i wytrzymałości mebli. W Internecie można znaleźć wiele ciekawych ofert, ale zawsze polecamy zapoznać się z ofertą stacjonarną. Zakup szafy biurowej online nie jest najlepszym pomysłem. Tego typu meble najlepiej jest tworzyć na wymiar i dokładnie przemyśleć ich układ. Niestety, w przypadku mebli na zamówienie, nie ma możliwości ich zwrotu w sklepie internetowym.
Dodatkowo wybierając się do salonu ekspozycyjnego w dużym mieście, np. w Katowicach lub Krakowie, można liczyć na fachową pomoc obsługi, poradę w zakresie wystroju wnętrz, a nawet całkowity projekt biura. Tego typu wsparcie bywa niezastąpione na etapie urządzania biurowych powierzchni.
Szafy biurowe czy szafy schowkowe?
źródło:NoNameOffice
Komentarze do artykułu: Gdzie kupić szafę biurową?
Nasi internauci napisali 0 komentarzy