Internetowe Rewolucje dla firm to program Google, organizowany we współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców.

Program ma na celu bezpośrednie wspieranie przedsiębiorców w poznawaniu i wdrażaniu narzędzi i rozwiązań internetowych w ich firmach, a co za tym idzie - w dążeniu do osiągnięcia stabilizacji, bezpiecznej pozycji na rynku oraz wyższej efektywności działania.

Ktomożewziąćudziałwprogramie? 

Wszystkie firmy - niezależnie od poziomu zaawansowania w wykorzystaniu narzędzi internetowych czy branży, w jakiej działają i od tego, czy skupiają się na podnoszeniu zadowolenia klientów ze swoich produktów, pozyskiwaniu nowych użytkowników do swojej usługi czy zdobywaniu nowych rynków.

Z bezpłatnego wsparcia doradców Internetowych Rewolucji mogą skorzystać także osoby, które dopiero mają pomysł na biznes, ale już teraz chciałyby zastanowić się​ ​nad​ rozwiązaniami,​ ​które​ ​pomogą​ ​im​ ​odnieść​ ​sukces.

- Najfajniejsze w tym programie jest to, że skierowany jest nawet do tych, którzy nie mają strony internetowej, ale np. świadczą lokalne usługi. Dzięki między innymi rozwiązaniom proponowanym przez Google Moja Firma, mogą bezpłatnie stworzyć wizytówkę ze zdjęciem siedziby i oznaczeniem na mapie, dzięki której klienci łatwo trafią do firmy lub błyskawicznie się z nią skontaktują, poznają opinie innych o usłudze i firmie. To tylko jedna z wielu propozycji, jakie daje internet przedsiębiorcom – mówi Bogusia Jarzębowska, doradca Internetowych Rewolucji dla Firm w województwie Łódzkim.

Cofirmazyskujenaudzialewprogramie? 

Dołączając​ ​do​ ​programu​ ​firma​ ​bezpłatnie otrzymuje wsparcie dedykowanego doradcy, który pomoże przeanalizować potrzeby i dotychczasowe działania w internecie dzięki wykorzystaniu specjalnych narzędzi internetowych.

Omawiane z doradcą tematy mogą dotyczyć między innymi:

- prezentacji firmy w internecie na stronach internetowych i w mediach społecznościowych,

- widoczności firmy w wyszukiwarce internetowej, zarówno w organicznych wynikach wyszukiwania jak i kampaniach płatnych,

- docierania​ ​do​ ​klientów​ ​w​ ​najbliższej​ ​okolicy,​ ​którzy​ ​korzystają​ ​z​ ​urządzeń​ ​mobilnych,

- wykorzystania e-maili i materiałów wideo w promocji firmy,

Wspólnie z przedsiębiorcą doradca stworzy indywidualny plan działania w internecie wraz z terminami realizacji i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne zadania.

W jaki sposób można wziąć udział w programie?

Na początku należy się zarejestrować, wypełniając formularz pod adresem  g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm. Doradca skontaktuje się i umówi się na spotkanie.

W razie pytań​ ​można​ ​się​ ​z​ ​nami​ ​skontaktować​ ​pod​ ​adresem:

b.jarzebowska@internetowerewolucje.pl​

 

Jakdługotrwawsparciezestronydoradcy? 

Wsparcie doradcy trwa do 3 miesięcy.  

- W tym czasie każdej firmie poświęcamy kilka godzin na wyłączność, w​ ​formie​ ​co najmniej jednego spotkania oraz​ ​kontaktu​ ​telefonicznego​ ​i​ ​mailowego - mówi doradca Internetowych Rewolucji dla Firm.

Program to olbrzymia szansa dla firm, które chciałyby zwiększyć swoje zyski dzięki obecności w internecie. Nawet jeśli ich branża nie jest z nim bezpośrednio związana.

Konsultacje to szansa, aby poznać różne narzędzia, często bezpłatne oraz dowiedzieć się jak np. udoskonalić firmową stronę internetową, aby klienci chętnie na nią wracali i kupowali produkty lub usługi.

---

W ramach programu Internetowe Rewolucje od 2015 roku działa także bezpłatna platforma e-learningowa www.internetowerewolucje.pl. Jest ona przede wszystkim źródłem wiedzy z marketingu internetowego dla osób zainteresowanych jej poszerzaniem. Kurs online składa się z 89 lekcji podzielonych na 23 tematy. Każde z prezentowanych zagadnień składa się z kilku filmów wprowadzających i rozwijających dane zagadnienie. Łącznie to prawie 8 godzin materiałów wideo, w których wiedzę przekazuje 4 ekspertów, a 3 przedstawicieli firm opowiada, jak w praktyce rozwija swój biznes dzięki umiejętnościom internetowym. Jest to propozycja dla przedsiębiorców, którzy chcą na własną rękę zgłębić konkretne tematy związane z marketingiem online i dowiedzieć się więcej na temat analizy danych, aplikacji mobilnych czy skutecznego wykorzystywania potencjału mediów społecznościowych. Platforma pozwala na indywidualne dopasowanie materiału w zależności od stopnia wiedzy użytkownika; zawiera treści zarówno dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie internetu jak i dla tych, którzy posiadają już pewną wiedzę w tym zakresie.