Nagrody przyznano dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców i inwestorów zajmujących się retail marketingiem. Kapituła konkursu, złożona ze specjalistów branży nieruchomości handlowych oraz ekspertów ds. strategii, komunikacji i marketingu, przeanalizowała 46 zgłoszeń, z czego aż 32 stanowiły kampanie marketingowe. Port Łódź okazał się bezkonkurencyjny w kategorii Kampania CSR Roku 2014.

„Błyśnij dla bezpieczeństwa” to inicjatywa realizowana przez Port Łódź w okresie październik-grudzień 2013, której nadrzędnym celem było propagowanie zasad bezpiecznego ruchu drogowego wśród najmłodszych oraz ich opiekunów. W związku z tym w centrum został zorganizowany konkurs będący jednym z elementów programu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu „Bezpieczny Port”. Zostały do niego zaproszone dzieci z przedszkoli i klas I-III szkół podstawowych, a ich zadaniem było zaprojektowanie elementu odblaskowego, który zwiększy bezpieczeństwo maluchów na drodze. Zwycięski projekt stał się wzorem do wyprodukowania przez Port Łódź 5.000 takich odblasków, które zostały rozdane w placówkach uczestniczących w konkursie.