– Doceniono nas za najwyższą jakość obsługi – mówi Monika Zaręba, PR Manager z PAWO. – Na specjalistach przeprowadzających badania olbrzymie wrażenie zrobił oryginalny i niepowtarzalny wygląd salonów oraz profesjonalna obsługa klienta.
Audytorzy bardzo wysoko ocenili pracowników za ich wyjątkowe umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne oraz za stosowne nawiązanie kontaktu z klientem.
– Nasi sprzedawcy to również eksperci i doradcy w dziedzinie mody i stylu. Doskonale wiedzą, jaki styl pasuje do klienta, w czym będzie wyglądał wyjątkowo i czuł się komfortowo – mówi pani Monika.
Garnitury i marynarki uzyskały nowy, smukły wygląd poprzez zastosowanie szczupłej konstrukcji wzorowanej na włoskich szablonach. Letnia kolekcja została zaprojektowana w oparciu o najnowsze trendy z Targów Pitti Uomo we Florencji i Premiere Vision w Paryżu.
– Niebawem w salonach pojawi się jesienna kolekcja, równie piękna i kusząca, ale tajemnic nie chcę jeszcze zdradzać – mówi pani Monika.
Opublikowane w czerwcu badania przeprowadziła międzynarodowa firma AD–HOC, przy użyciu metody „Tajemniczy Klient”. Specjaliści odwiedzili ponad dwa tysiące sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych w dziesięciu największych centrach handlowych w kraju. Wśród nich znalazła się łódzka Manufaktura, gdzie PAWO ma swój salon. Badając poziom obsługi klienta, zrealizowali ponad 2.000 wizyt. Sieć salonów PAWO z ekskluzywną modą męską należy do elitarnej grupy „Top 5 najlepszych sklepów w Polsce”, wspólnie z Komputronik, L’Occitane czy firmą Vobis.
– W rankingu wyprzedziliśmy takie marki, jak Lacoste czy Triumph. Tym bardziej jesteśmy dumni z wyróżnienia. Zdecydowanie zdeklasowaliśmy konkurencję, wygraliśmy z wielkimi i cenionymi markami – chwali firmę pani Zaręba.
W sierpniu PAWO kusi atrakcyjnymi promocjami na wybrane kolekcje.