Wśród reklamodawców, którzy cennikowo wydali najwięcej na reklamę w telewizji, na pierwsze miejsce z drugiego awansowała firma farmaceutyczna Aflofarm - podał dziś portal wp.pl. Wydatki firmy z Pabianic w 2013 roku wzrosły względem 2012 roku o 17,05 proc. W 2012 roku na reklamę w telewizji cennikowo „wydali” 653.943.274 zł. W zeszłym było to już 765.421.311 zł. Ile za nie zapłacili faktycznie, to tajemnica handlowa.
W zeszłym roku wrócili z reklamami do radia, ale jak widać nie kosztem telewizji.
Z reklamą pojawili się też na boiskach sportowych. Napis „Braveran” nosili w zeszłym roku na koszulkach widzewiacy. To tabletki na potencję
Komentarze do artykułu: Aflofarm lepszy od Orange
Nasi internauci napisali 1 komentarzy
komentarz dodano: 2014-01-05 20:28:41
taką kasę już od dłuższego czasu, tylko po to żeby być "najlepszym",
i najbogatszym w Polsce? Nie lepiej zmniejszyć ilość reklam, a co za tym idzie
sumę pieniędzy na nie marnowane?
Celowo użyłem słowa marnowane, gdyż miliony te można przeznaczyć na obniżenie
cen Pana produktów, a w znacząco ograniczonych reklamach zaznaczyć np.:
OD NOWEGO ROKU FIRMA ZMNIEJSZA ILOŚĆ REKLAM,A PIENIĄDZE NA TYM ZAOSZCZĘDZONE
PRZEZNACZA NA OBNIŻKĘ CEN NASZYCH PRODUKTÓW.