Szanowni Państwo,

18.11.2012 na Państwa stronie internetowej pojawił się tekst zatytułowany „Wydali już 5 budżetów Pabianic”, odnoszący się do wydatków na reklamę, jakie Aflofarm poniósł i zamierza ponieść w roku 2012. Chcielibyśmy odnieść się do tego tekstu i zwrócić Państwa uwagę na różnicę między wydatkami podawanymi przez prasę branżową na podstawie danych AGB Nielsen Media Research, a rzeczywistymi wydatkami, jakie ponoszą poszczególne firmy.

Uważamy za stosowne, by poinformować, że szacunki podawane przez prasę branżową w żaden sposób nie odzwierciedlają wartości faktycznie realizowanych budżetów reklamowych. Realne koszty ponoszone na reklamę w mediach są wielokrotnie niższe, niż dane cennikowe przytoczone w Państwa artykule. Jednocześnie nie możemy ujawnić faktycznych wydatków na reklamę, ponieważ informacja taka stanowi tajemnicę handlową naszej firmy.

Mając na uwadze powyższe okoliczności, uznaliśmy za stosowne, by wyjaśnić tę sprawę i uprzejmie prosimy, by nie publikowali Państwo tego rodzaju danych, ponieważ mogą one wprowadzać mieszkańców Pabianic w błąd.

Z poważaniem
Monika Pacholczyk
Media Manager
Aflofarm

-----------------------

tekst: "Wydali już 5 budżetów Pabianic":

http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/miasto/krotko/wydali-juz-5-budzetow-pabianic.html