Szanowni Państwo,
18.11.2012 na Państwa stronie internetowej pojawił się tekst zatytułowany „Wydali już 5 budżetów Pabianic”, odnoszący się do wydatków na reklamę, jakie Aflofarm poniósł i zamierza ponieść w roku 2012. Chcielibyśmy odnieść się do tego tekstu i zwrócić Państwa uwagę na różnicę między wydatkami podawanymi przez prasę branżową na podstawie danych AGB Nielsen Media Research, a rzeczywistymi wydatkami, jakie ponoszą poszczególne firmy.
Uważamy za stosowne, by poinformować, że szacunki podawane przez prasę branżową w żaden sposób nie odzwierciedlają wartości faktycznie realizowanych budżetów reklamowych. Realne koszty ponoszone na reklamę w mediach są wielokrotnie niższe, niż dane cennikowe przytoczone w Państwa artykule. Jednocześnie nie możemy ujawnić faktycznych wydatków na reklamę, ponieważ informacja taka stanowi tajemnicę handlową naszej firmy.
Mając na uwadze powyższe okoliczności, uznaliśmy za stosowne, by wyjaśnić tę sprawę i uprzejmie prosimy, by nie publikowali Państwo tego rodzaju danych, ponieważ mogą one wprowadzać mieszkańców Pabianic w błąd.
Z poważaniem
Monika Pacholczyk
Media Manager
Aflofarm
-----------------------
tekst: "Wydali już 5 budżetów Pabianic":
http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/miasto/krotko/wydali-juz-5-budzetow-pabianic.html
Komentarze do artykułu: Aflofarm wyjaśnia - sprawa 642,5 mln zł
Nasi internauci napisali 7 komentarzy
komentarz dodano: 2012-11-22 14:10:25
komentarz dodano: 2012-11-22 09:32:08
komentarz dodano: 2012-11-22 08:03:30
komentarz dodano: 2012-11-21 22:58:33
komentarz dodano: 2012-11-21 22:43:16
komentarz dodano: 2012-11-21 22:31:40
komentarz dodano: 2012-11-21 19:24:57