W tym roku w Polsce powstanie ponad 24 mln telewizorów. Konkurencja jest ogromna, spadają ceny, a w nowym zakładzie w Pabianicach powstają pod marką NTT trzy modele o ekranach 26, 32 i 42 cale w cenach, którymi mogą zawalczyć z globalnymi liderami. To pierwsza od lat polska marka na trudnym, ale i szybko rosnącym rynku - swoje zakłady w Polsce ma Sharp, LG, Daewoo, czy Funai, a produkcję do Polski chce też przenieść koncern JVC. Wcześniej rynek próbowały zdobyć rodzime Curtis czy Elemis, jednak nie wytrzymały konkurencji. Kontrolowany przez osoby fizyczne NTT, który produkuje także komputery, nie podaje wartości inwestycji w zakład. Pabianicka firms zamierza montować 10 tys. telewizorów miesięcznie. Według prognoz Instytutu Rynku Elektronicznego w 2010 r. w Polsce może powstać 38 mln telewizorów, co będzie stanowiło 77 proc. zapotrzebowania rynku europejskiego. Pabianicka firma mieści się w dawnym biurowcu Pabi przy ul. Warszawskiej.