Od godziny 11.00 Sąd Rejonowy w Pabianicach rozpatruje wniosek prokuratora o tymczasowe aresztowanie Kamila K. (19 lat), kierowcy samochodu renault megane, Łukasza G. (27 lat) i Konrada B. (24 lata) - pasażerów auta. Ten ostatni ma zarzut zabójstwa rowerzysty, Piotra K. Pozostali usłyszeli zarzut usiłowania pobicia. Orzeka sędzia Jakub Smoczkiewicz.
Prokurator domaga się tymczasowego aresztowania wszystkich trzech podejrzanych. Obrońcy proponują wpłacenie kaucji i wypuszczenie podejrzanych na wolność. Prokurator się na to nie zgadza.
- Na tym etapie postępowania nie ma zgody na zwolnienie za kaucją - oświadczył.
- Mój klient bardzo to przeżywa i żałuje tego, co się stało – mówi mecenas Maria Wentlandt-Walkiewicz, broniąca Łukasza G. - Gdyby mógł cofnąć czas…
19-letniego Kamila K. broni mecenas Tomasz Barański z Łodzi.
24-letniego Konrada B. broni mecenas Bernard Piecha.
- Mój klient był w złym miejscu, w nieodpowiednim czasie i nie ze swojej winy - mówi adwokat.
Z zeznań wynika, że Łukasz, Kamil i Konrad umówili się w środę na ulicy Świetlickiego. Kamil K. przyjechał pierwszy. Kolegów jeszcze nie było. Zawrócił więc swym autem na podwójnej linii ciągłej jezdni. Przejeżdżający tamtędy rowerzysta Piotr K. (31 lat) zwrócił mu uwagę, że złamał przepis ruchu drogowego. Wywiązała się sprzeczka. Rowerzysta odjechał. Gdy pojawili się kumple Kamila K. – Łukasz G. i Konrad B., kierowca opowiedział im o sprzeczce z rowerzystą. Postanowili dogonić "pyskatego" rowerzystę.
Konrad B. twierdzi, że na ul. Nawrockiego, gdy wyskoczył z auta, tylko pchnął rowerzystę – a nie uderzył go w twarz. Rowerzysta się przewrócił. I nieszczęśliwie wpadł pod autobus. Zginął.
Kamil K. był już karany. W zeszłym roku sąd w Łasku skazał go w zawieszeniu.
24-letni Konrad B. jest (był) uczniem prywatnej szkoły w Pabianicach.
27-letni Łukasz G. utrzymuje się z dorywczych prac.
Postanowienia sądu w sprawie tymczasowego aresztowania można się spodziewać po 14.00.
Podczas rozprawy krewny jednego z podejrzanych przyniósł torbę z ubraniem. Poprosił prokuratora o zgodę na podanie krewnemu świeżego ubrania. Prokurator się nie zgodził.
- Nie przesądzajmy sprawy - powiedział.
Ostatecznie policjanci sprawdzili zawartość torby. Będzie zawieziona do aresztu komendy policji.
Po 14.15 sąd ogłosił orzeczenie. Nakazał tymczasowo aresztować wszystkich podejrzanych - na 3 miesiące.
Powodem jest możliwość mataczenia przez podejrzanych i zagrożenie wysoką karą za popełnione przestępstwa.
Adwokat 19-letniego Kamila K. zapowiedział, że będzie się od tego orzeczenia odwoływał.
Więcej: http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/miasto/kryminalne/prokuratorzy-przesluchuja-zatrzymanych.html
Komentarze do artykułu: Wiadomo, dlaczego zginął Piotr K.
Nasi internauci napisali 97 komentarzy
komentarz dodano: 2015-01-12 21:14:34
komentarz dodano: 2014-12-22 10:45:00
komentarz dodano: 2014-12-22 10:34:15
komentarz dodano: 2014-12-20 23:29:22
komentarz dodano: 2014-12-20 20:37:17
komentarz dodano: 2014-12-18 11:04:28
komentarz dodano: 2014-12-18 01:30:12
komentarz dodano: 2014-12-17 23:32:05
komentarz dodano: 2014-12-17 22:51:31
Ktoś po coś wymyślił sądy, prokuratourę, policję. To są organy do wymierzania sprawiedliwości i ścigania przestępców. W czym jesteście lepsi od morderców, przestępców, skoro domagacie się egzekucji, linczu, obciania rąk? Popatrzcie na siebie i oceńcie obiektywnie kim jeteście?
komentarz dodano: 2014-12-17 18:43:12
komentarz dodano: 2014-12-17 17:03:40
komentarz dodano: 2014-12-17 12:00:46
komentarz dodano: 2014-12-17 11:17:29
Proponuje Wam wszystkim wybrać się w najbliższy piątek na cmentarz i zobaczyć co zrobili wasi "dobrzy chłopcy"
komentarz dodano: 2014-12-17 07:43:59
komentarz dodano: 2014-12-16 22:20:30
Ty czasem czytasz to co piszesz?
komentarz dodano: 2014-12-16 22:14:00
komentarz dodano: 2014-12-16 22:05:02
komentarz dodano: 2014-12-16 21:05:02
- niedopuszczalne dla mnie jest podniesienie ręki na drugiego człowieka. Nie akceptuję jakiejkolwiek przemocy.
- niedopuszczalne dla mnie jest pozbawianie kogoś życia tylko dla fanaberii.
- niedopuszczalna dla mnie jest ucieczka z miejsca zdarzenia. Uciekli. Nie udzielili pomocy.
Jako że złamali powyższe zasady, nie widzę podstaw, aby wobec nich stosować taryfę ulgową. Celnie to ujął niedawno Olbratowski, że nie można stosować humanitarnych praw względem terrorystów, bo oni chcą nas pozbawić życia. Do znalezienia w sieci.
komentarz dodano: 2014-12-16 20:32:05
komentarz dodano: 2014-12-16 19:31:26
komentarz dodano: 2014-12-16 18:51:15
komentarz dodano: 2014-12-16 17:54:09
komentarz dodano: 2014-12-16 17:31:31
Niestety prawo nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością i przez trochę czasu posiedzą w ciepełku z dostępem do siłowni, TV i internetu. I to ja, Wy, rodzina ofiary będziemy ich utrzymywać ze swoich podatków i to dla mnie jest nie do zaakceptowania : albo ciężka praca na rzecz innych albo zastrzyk w szyje i do piachu. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy.
komentarz dodano: 2014-12-16 17:16:13
komentarz dodano: 2014-12-16 16:18:11
komentarz dodano: 2014-12-16 15:46:06
komentarz dodano: 2014-12-16 15:28:09
komentarz dodano: 2014-12-16 14:34:08
Lincz - why not. Czasem uważam, że niepotrzebnie pominęliśmy w naszych dziejach kary cielesne jak odrąbywanie rąk złodziejom itp.
komentarz dodano: 2014-12-16 12:27:52
komentarz dodano: 2014-12-16 11:18:15
komentarz dodano: 2014-12-16 11:12:51
komentarz dodano: 2014-12-15 23:42:05
komentarz dodano: 2014-12-15 22:52:17
komentarz dodano: 2014-12-15 21:50:40
mam lepszy pomysł. Otóż Ci młodzi mordercy mają młode ciała. A jest wiele osób, które czekają na przeszczep. Proponuję chłopców rozłożyć na części pierwszei przekazać potrzebującycm nerki, serce, wątroby itd.
komentarz dodano: 2014-12-15 20:25:17
komentarz dodano: 2014-12-15 18:41:34
komentarz dodano: 2014-12-15 14:32:37
komentarz dodano: 2014-12-15 14:14:42
@Arlene - a gdzie ja kur*a mówię o jakiś okolicznościach łagodzących? W którym miejscu ja w ogóle bronie tych 3 gości?
Stwierdzam jedynie, że to nie my jesteśmy od wydawania wyroków. Chociażby dlatego, że nasze jedyne informacje jakie posiadamy to informacje z głupiego pismaka ŻP. Pomijając już fakt który wspomniała "M". Istnieje coś takiego jak "kwalifikacja czynu".
a co gorsza na podstawie tych durnych wypowiedzi w tych komentarzach będą tworzyć się durne plotki. Które prędzej czy później na pewno uderzą w Piotrka.... jego bliscy raczej nie chcieli by słuchać na ulicy jakiś bzdur wymyślonych przez was. Jak już niżej wspomniałem, ja w sklepie (niedaleko miejsca wypadku) już jedną bzdurną teorie tych wydarzeń usłyszałem.
a co do kary śmierci jestem podobnego zdania. Kara śmierci nie jest karą, powinny być obozy pracy.
OD REDAKCJI: Informacje z "głupiego pismaka ŻP" przez 5 dni zbierało dla Ciebie w policji, prokuraturze i sądzie kilkoro dziennikarzy z dużym stażem zawodowym, starannie sprawdzając każdą z tych informacji. Wesołych Świąt, Icio505
komentarz dodano: 2014-12-15 13:47:37
komentarz dodano: 2014-12-15 13:47:25
1. @zdzisiek1979 i @realista01 SFRUSTROWANI, FRUSTRACI. Jak nie znasz słowa, wpisz sobie w google
2. @WS "Kara najsurowsza. Kara śmierci. Dure lex, sed lex."
Lex mówi, że kary śmierci nie ma. Skoro już wycierasz sobie buzię tą maksymą to się jej trzymaj :)
"Ale u nas za często patrzy się na okoliczności, że przestępca taki biedny."
W tym przypadku rozróżniaj okoliczności łagodzące od kwalifikacji czynu.
komentarz dodano: 2014-12-15 13:26:18
połowa osób tutaj się wypowiadających wrzeszczy, że powinni być skazani na śmierć.
Niech żyje hipokryzja :D
zdecydowanie stwierdzam, że jestem zbyt głupi na poziom dyskusji tutaj :D
ps. za chwile napisze odpowiedź z innego konta, bo ściągnąłem sobie program do zmieniania IP :D
komentarz dodano: 2014-12-15 13:18:27
zdecydowana racja!
tak jak już niżej wspomniałem sądy są nam nie potrzebne :) wystawmy gilotynę na środku placu :D
komentarz dodano: 2014-12-15 13:16:59
ty naprawdę jesteś półgłówkiem :)
komentarz dodano: 2014-12-15 13:04:38
komentarz dodano: 2014-12-15 13:00:39
komentarz dodano: 2014-12-15 12:29:24
komentarz dodano: 2014-12-15 10:45:29
komentarz dodano: 2014-12-15 10:08:37
komentarz dodano: 2014-12-15 09:39:01
Uszanujmy więc pamięć człowieka który poniósł smierć oraz to, co czują teraz ci młodzi ludzie mający świadomość, ze chwilowy poryw poryw emocji może zmienić na zawsze ich życie. Więzienie to nie dom wczasowy i wiadomo jak się tam egzystuje.
komentarz dodano: 2014-12-15 06:03:11
komentarz dodano: 2014-12-15 01:31:51
Oczywiście zgadzam się z tobą.
Wypowiem się tak w dupi...e mam bul mamuś i tatusiów tych bandytów przez duże Bandytów i morderców.
Rodzice płaczą bo na adwokatów trzeba trzeba kasę dawać i ...
Zaś szkoda że "ogarnijcie" nie ubolewasz nad rodziną tego zamordowanego.
Tak wybielajmy sprawców bo dobre szkoły flustraci bo bez pracy i bezstresowo chowani ubolewajmy ubolewajmy nad rodzinami.
Podkreślam leje ciepłym moczem na rodziny tych bandytów mam w dup..e krokodyle łzy. Mnie matka wychowała na człowieka nigdy nie napadłem i nie wyobrażam sobie by napaść na kogoś a tym bardziej za słuszne zwrócenie uwagi. Widać że jestem z pokolenia ludzi a nie pierdół bezstresowo chowanych co myślą że im wolno wszystko łącznie z gwałtem bo ma ochotę i musi się rozładować zaś słowo NIE ma tyle znaczenia ze on chce i tyle.
No bardzo rodziny przeżywają bardzo przelewy na konta adwokatów nie wiem co bardziej 50gr za przelew czy za koszta.
No dobra przyznam się łza mi z oka leci jak pomyślę o tych bandziorach i ich rodzicach i ich dziewczynach ich planach na życie i w ogóle.
O jejku mać łzy mi laptopa zalały.
BUHAHAHAH BUHAHAHAH HUHA HA
komentarz dodano: 2014-12-15 01:14:18
TEŻ SIĘ Z TOBĄ ZGADZAM JAK MÓJ POPRZEDNIK "W...s..."
komentarz dodano: 2014-12-15 01:06:55
komentarz dodano: 2014-12-15 00:57:36
Jak czytam, to aż nie wierzę, jakie mamy tolerancyjne społeczeństwo, zginął człowiek, co tam, zdarza się, przecież nic wielkiego się nie stało w sumie, to taki najzwyklejszy wybryk, taki upust emocji, bo nie miałem dobrego dnia, pracy nie mogłem znaleźć, dziewczyna nie odebrała telefonu, itp. Teraz jak się wydarzył taki straszny dla moich uczuć wypadek, to jaki ja biedny i zapłakany jestem, wszak nikt w szkole mnie nie uświadamiał, że jak walnę coś w bok co porusza się do przodu a z przeciwnej strony coś się zbliża to to pierwsze się znajdzie na kursie kolizyjnym, po prostu nigdy nawet w bilard nie grałem wysoki sądzie i w ogóle to nie wiem dlaczego mnie oskarżacie, bo to tylko zwykły i podły rowerzysta przecież, który miał czelność zwrócić mi uwagę gdy się pomyliłem, dlatego jestem nie winien jego śmierci a tylko najwyżej chęci uderzenia go, bo chciałem tylko wyładować nagromadzoną agresję. To że byłem w przeszłości karany za narkotyki w Łasku to tez jedna wielka pomyłka, bo tam maja podły sąd, który każdemu bez namysłu daje wyrok, ot tak dla statystyk.
PO PROSTU BRAWO!
Winien jest jak Zdzisiek pisał sarkastycznie, rowerzysta bo miał czelność zwrócić uwagę, ale najbardziej jest winien kierowca autobusu, bo akurat wtedy jechał tą ulicą, a mógł potem, albo przystanąć, jak dadzą rowerzyście wycisk, lub wysiąść z autobusu i podbiec z pierzyną, to chłopacy z "meganki" nie mieli by takich przeżyć teraz mają, biedne dzieci. No ale należy też obarczyć winą tę ohydną foliowa reklamę, bo gdyby jej nie było to rowerzysta by przefrunął przez autobus i wylądował w skrzyni z ziemniakami u chłopa na rynku, a tak folia stanęła na drodze, więc dociec kto produkował i skazać, bo to ich wina, a nie tych biedaków, po studiach z prywatnych szkół co im się nie wiedzie w życiu.
Jak w ogóle sąd miał czelność wydać tak niegodziwy wyrok i zamknąć chłopców aż na 3 miesiące i to teraz przed światami, sylwestrową zabawą i feriami, to jakaś niedorzeczność i trzeba sędziego wepchnąć pod coś, lub zrucić z czegoś.
Macie rację, jak złapią za kradzież na gorącym uczynku za rękę to mówić to nie moja ręka i wtedy nic nie grozi.
Ta sprawa pokazuje, że można wpychać każdego pod coś i potem mówić, że nie chcący bo nie uderzyłem wcale, ja tylko musnąłem lekuchno a on tak mocno odbił i wpadł, to jego wina...
Takie mamy społeczeństwo i prawo w Polsce i wcale się nie dziwię, że takie afery po latach wyłażą, a sprawców do dziś nie można osądzić skoro w takiej sprawie społeczeństwo jest mocno podzielone !
Najłatwiej jest przyjąć wersję, że podmuch wiatru zniósł rowerzystę i spowodował taki straszny wypadek i teraz trzeba powołać komisję od meteorologi co zbada podmuchy wiatru w tamtym rejonie na przestrzeni 20 lat, a potem kolejną komisję do sprawy tej pierwszej komisji by zbadała czy ta komisja dobrze wykonała pracę, bo jakieś braki formalne są w wynikach.
---------------------------------------------------------------------
@orkzwiadowca, tak jak piszesz, ktoś się loguje od samego początku i próbuje wybielić "trójkę z meganki", zmienne IP i można pisać pod kim chcesz, ale styl pisma jest niezmienny :p
Naprawdę się dziwię M, Lornetce, że bronicie sprawców zabójstwa, cóż widać jakie macie podejście do pewnych spraw, mnie nic dodać nic ująć i wcale nie chodzi tu o zemstę a o adekwatną karę, bo wielka szkoda, że sam św.p. Piotr nie jest w stanie przedstawić swojej wersji co nie wątpliwie wykorzysta 3 oskarżonych + ich obrońcy, bo zmarłemu można wszytko przybić, on się nie będzie skarżył, bo nie ma jak.
komentarz dodano: 2014-12-15 00:52:35
Nie zapomnij o paczkach :)
komentarz dodano: 2014-12-15 00:45:25
komentarz dodano: 2014-12-15 00:41:19
Gdyby tak było pojechaliby za nim w ustronniejsze miejsce ... nie uważacie ?
Tak pewne jest, że muszą ponieść karę za ten czyn, pewne, że nie przywrócimy tu życia Piotrowi, ale pewne jest, że nie chcieli tego zrobić ... i trzeba zrozumieć obie strony, chociaż postarać się...
komentarz dodano: 2014-12-15 00:36:26
A za popieranie przestępców - cóż, będziesz mógł kolegom zanosić paczki do więzienia.
komentarz dodano: 2014-12-15 00:28:40
JEDNO JEST PEWNE! KAŻDY Z TYCH BANDYTÓW MUSI PONIEŚĆ ODPOWIEDNIĄ KARĘ ZA SWÓJ CZYN!
WEDŁUG MNIE WSZYSCY TRZEJ ZASŁUGUJĄ NA BARDZO SROGĄ KARĘ, NAWET DOŻYWOCIE, BO TO BYŁA AKCJA PRZEPROWADZONA Z PREMEDYTACJĄ (EGZEKUCJA)!
komentarz dodano: 2014-12-15 00:25:11
hahaha już samo myślenie powinno być karane, hahahhaha nie no to skoro za to powinni karać to raczej Tobie WS grozi dożywocie za to co tu wymyśliłeś mądrego. Widać, że zero obycia w świecie, tylko komputer i hejt.
Może powinieneś selekcjonować ludzi bo mają inne normy niż Ty ? nie no żałosny.
Przecież, nie twierdzą, że nie są winni, tylko że nie znacie sprawy, a snujecie swoje intrygi, o dopalaczach i porachunkach.
komentarz dodano: 2014-12-15 00:18:11
A dziękuję, ale żalów od prymitywów nie przyjmuję.
komentarz dodano: 2014-12-15 00:17:26
A może jesteś ojcem jednego z tych 3 ?
Może mamusią?
Internet bywa anonimowy, więc mamusiu idź spać
komentarz dodano: 2014-12-15 00:16:43
Jak ktoś nie umie panować nad sobą, to istnieją szpitale psychiatryczne. Żyjemy w społeczeństwie i należy stosować się do norm w nim występujących.
Po drugie, myślenie, że kogoś uderzę - zgłoś się do psychiatry albo od razu do więzienia. Już samo myślenie wymierzenia sprawiedliwości przez przemoc powinno być karane. Tym bardziej nie mam litości.
komentarz dodano: 2014-12-15 00:15:10
Może przyjdziesz pogratulować osobiście ?
komentarz dodano: 2014-12-15 00:14:36
komentarz dodano: 2014-12-15 00:13:02
komentarz dodano: 2014-12-15 00:12:25
dawno nie czytałem takich bzurd, jak to czyni @Ogarnijcie. Sam się chłopie ogarnij. A co rodziców chłopaków - gratuluję wychowania synów. Możecie być dumni z morderców.
Nie, nie będę miał szacunku dla ludzi, którzy sami chcą wymierzać sprawiedliwość. Nic nie usprawiedliwia ich poczynań. Kara najsurowsza. Kara śmierci. Dure lex, sed lex. Ale u nas za często patrzy się na okoliczności, że przestępca taki biedny. Trzeba było myśleć wcześniej. Śmierć mordercom!
komentarz dodano: 2014-12-15 00:08:18
jak w Anglii, peruka, i nikt sędziego nie zna, tak powinno być.
komentarz dodano: 2014-12-15 00:05:47
faktycznie trochę źle napisałem, przepraszam, bo czyta się jakby do Piotr był sfrustrowany bezrobociem.
komentarz dodano: 2014-12-15 00:05:35
czy ten 19 latek jest odpowiedzialny?
Po co starym ta firma, skoro nie ma komu zostawić jej, jak dzieciak szaleje, może brak adwokata, brak wsparcia bedzie wychowaniem odpowiednim?
co do śmierci, nie żartujcie, śmierć to żadna kara, dożywocie w kamieniołomach to jest kara
komentarz dodano: 2014-12-15 00:01:31
gościu brak pracy w przypadku np. Łukasza, po wyższej szkole masz prawo być sfrustrowanym brakiem pracy.
Nie piszę tutaj o Piotrku, nie wiem czy miał pracę, ale wiem, że chłopaki nie wyszli by do niego tylko dlatego, że pokazał im środkowy palec.
Nie szarpałby, a jednak szarpał ...
komentarz dodano: 2014-12-14 23:58:25
komentarz dodano: 2014-12-14 23:57:41
co ty pieprzysz? Piotrek miał prace i to stałą. Na dodatek jaki był taki był ale on z pewnością NIE SZARPAŁ BY ZA KLAMKĘ....
komentarz dodano: 2014-12-14 23:54:13
swoją drogą pieprzone buce z tych gości, to jest to co najbardziej mnie wkur.... w kierowcach. Jak złamię przepis ruchu (świadomie czy nie) to zamiast grzecznie przeprosić wszyscy wolą kozaczyć :/ i tu niestety kozaczenie skończyło się tragedią :/
komentarz dodano: 2014-12-14 23:51:22
Uniewinnienie?
komentarz dodano: 2014-12-14 23:45:33
Zastanawiasz się w ogóle co przeżywa mama osoby o której piszesz, że powinna być skazana na śmierć! ? Mama, która całe życie stara się i poświęca, która też płacze, wręcz szlocha z powodu śmierci tego chłopaka ? Tak ja wiem, gdyż widziałem matule Konrada i Łukasza, mówią z łzami w oczach: "Boże co musi czuć mama tego rowerzysty"... Ta tragedia rowerzysty, jego rodziny jak i tych chłopaków i ich rodzin. To żadne patologiczne rodziny, żadni fani dopalaczy, normalni ludzie.
WinstonSmith przedstawiciel społeczeństwa ? Czemu nie stałeś dziś pod sądem jako przedstawiciel ? Czemu byli tylko Ci którzy znają chłopaków i wspierali ich dodając otuchy. Nie znajdujesz żadnego usprawiedliwienia ...
Wiem, że to wypadek, tak skutek jest fatalny ale nie masz pojęcia o tym, że rowerzysta szarpał za drzwi od klamki i nie przestawał ciągłymi docinkami prowokować chłopaków, będąc sfrustrowanym brakiem pracy...(=brak zajęcia) chcesz jakoś odreagować...mimowolnie, tak wiem to nie jest sposób na odreagowanie, ale ta kłótnia wywołała wielkie emocje, widocznie nie do opanowania, znam ich i wiem, że byle co nie powoduje u nich takiej agresji ... Granica tego sporu musiała pęknąć w pewnym momencie i NA PEWNO nie pomyśleli, że może to mieć tak nieszczęśliwy skutek.
Żałosne gadki o dopalaczach ... co Wy wiecie ?
Ukrywali się i ustalili zeznania ? Człowieku oni się zgłosili na komisariat bez adwokata !
ONI strasznie przeżyli to, że przyczynili się do śmierci Piotra, nie są to zwyrodnialcy, którzy twierdzą, że w sumie to mu się należało ...Ukrywali się bo zwyczajnie się bali całej nagonki, chwila emocji i cały świat im runął, więc opamiętajcie się z tymi sądami zemsty, bo nie wiecie nawet co piszecie.
Rozumiem też spojrzenia Wasze, Waszym oknem tu są media które kłamią. Pewnie gdyby nie uciekli by tak nie było, ale ludzie uciekają po kolizjach drogowych będąc w szoku, a co dopiero widząc tyle krwi...
To tragedia czasów bezrobocia, pokolenia poszkodowanego przez system, a nie pokolenia dopalaczy czy rodzin patologicznych.
Uwierzcie mi, że rodziny chłopaków przeżywają to bardzo mocno i są to wspaniali ludzie, którym nie należy się taki osąd społeczeństwa.
Nigdy nie zrobiliście głupoty ? Ta głupota kosztowała życie człowieka przez zbieg niefortunnych zdarzeń w jednym czasie, wypadek...ich taka głupota kosztowała tak wielką cenę, że nigdy by nie pomyśleli, że bd mieć na sumieniu życie człowieka.
komentarz dodano: 2014-12-14 23:07:26
I jeszcze jedno - trollem jesteś ty :)
komentarz dodano: 2014-12-14 22:47:49
Komendant policji pobity, wiem, łatwo powiedzieć ktoś napiszę.
Sklepy z dopalaczami działają.
Ciągle coś się dzieję.
Może zacznijmy od spotkania komendanta straży miejskiej, policji, starosty, prezydenta.
Ja się na ten temat nie wypowiadam, ale nie ukrywajmy, pokolenie dopalaczy nam rośnie.
Pokolenie z rodzin patologicznych, i pokolenie z tzw. "dobrych domów"
Kilka lat temu pokolenie ze starówy zniknęło, co się z nimi stało?
Większość wyemigrowała za granicę.
Spytajcie się p. Jurka byłego policjanta ds. nieletnich co się działo, jak wyglądało miasto.
Dziś nie wrócimy życia ŚP. Piotrowi, ale może możemy uratować inne.
Dużo zależy od władz, od mediów.
Dużo też od policji, ale od prewencji, od zapobiegania.
Czy pobity komendant to jednak nie plama na honorze?
Nie wiem, co pisać, ale pokażcie statystyki, ile zlikwidowano w PCE w ostatnim czasie "met" z prochami, brak prewencji przy sklepach z dopalaczami.
Nawet te głupie fajki na rynkach co można kupić i każdy wie gdzie, stawiają nasza policję w dziwnym świetle.
Czy wy naprawdę jesteście powołani tylko do interwencji na kaufland, bo ktoś coś ukradł?
A SM, to tylko fotoradar?
Nikt nie mówi, że ma być miasto policyjne, ale jest tu coraz gorzej.
komentarz dodano: 2014-12-14 22:28:24
Swoją drogą do tej sytuacji pasuje jak ulał fragment uzasadnienia sądu do sprawy Pistoriusa, że społeczeństwo nie odróżnia kary od zemsty
komentarz dodano: 2014-12-14 22:26:01
komentarz dodano: 2014-12-14 22:25:02
komentarz dodano: 2014-12-14 22:06:37
Co do Twojego "i co z tego" jeśli wystarczająco liczna część zdrowej części społeczeństwa będzie domagać się kary śmierci to to z tego, że z czasem ten wymóg będzie spełniony i podobne indywidua zostaną ze społeczeństwa wyeliminowane w wyniku zastosowania kary głównej albo w obawie przed nią nie "odważą się" na tak żałosne objawy tchórzostwa jak atakowanie we trójkę jednej bezbronnej osoby i bohaterskiej ucieczki po "przypadkowym" zabójstwie w momencie gdy wiedzieli jaki skutek osiągnęli w wyniku zamierzonego "nieszkodliwego pobicia".
komentarz dodano: 2014-12-14 22:00:01
komentarz dodano: 2014-12-14 21:56:37
komentarz dodano: 2014-12-14 21:39:09
komentarz dodano: 2014-12-14 21:30:52
komentarz dodano: 2014-12-14 20:08:51
Poczytaj czym różni się zabójstwo od nieumyślnego spowodowania śmierci.
Resztę bełkotu pominę ("Owszem nigdy nie zakłada się morderstwa") !!
komentarz dodano: 2014-12-14 19:11:03
komentarz dodano: 2014-12-14 19:01:08
Każdy czyn ma swoje konsekwencje.
To nie przypadkowe lecz celowe działanie i skutek przypadkowy ale to nie powinno być okolicznością łagodzącą. To nie piłka kopnięta za płotu przez dzieciaka celującego w pseudo bramkę a ta zamiast w bramkę leci na ulicę i uderza w głowę rowerzystę a ten wpada pod ciężarówkę i ginie to nieszczęśliwy wypadek zaś celowe planowane napadniecie na człowieka jest celowym działaniem i morderstwem mimo że to nie szczęśliwy zbieg okoliczności mało istotny po prostu morderstwo.
Ale M spokojnie kolegom nic nie zrobią dadzą najmniejsze wyroki jestem pewny na 100%
Owszem nigdy nie zakłada się morderstwa tylko szkoda że tym się kończy i szkoda że skorumpowane sądy gniazdo niesprawiedliwości idzie złoczyńca na rękę ale to dlatego że państwo utrzymuje się z narodu ale odcina od niego jako grupy zatrudniającej polityków do reprezentatywnego uczciwego prowadzenia państwa wedle woli narodu. Cóż przywileje i przywileje spotkaliście się z prokuratorem czy sędziom zwolnionym dyscyplinarnie z pracy ? no jak? bo ja nie.
Cóż w średniowieczu lepiej działał system karny i przyznam się że gardzę brudnymi niegodnymi ale ich system kar jest skuteczny. Pamiętam dobry fajny filmik z internetu jak złodziejowi odrąbywali palce kara wymierzona i koniec a tak idzie do sanatorium i nawiązuje nowe układy przestępcze cel kary mija się z efektem.
Zaś gdyby karano prosto śmierć za śmierć to brak 200obywateli w kraju by go nie załamał w działaniu.
Idąc dalej można tylko ubolewać dosłownie że złapanie na gorącym uczynku jest bezcelowe bo i tak trzeba udowadniać winę bo domniemanie niewinności zaś powinno być odwrotnie to on powinien udowadniać niewinność ale nawet nagranie nie jest wykładnią winy i dlatego mamy jak mamy.
Bobrze jednak że mamy media i zaraz rozgłaszają to jest przymus do działania inaczej nic by po prostu się nie stało. Bobrze że nagłaśniają.
komentarz dodano: 2014-12-14 18:27:44
@ceec: "Wszyscy są po równo winni, bo jechali tym samym autem na odwet (...)"
Nie, nie są.
@Ninon: "To on [kierowca] spowodował wykroczenie
To niech dadzą mu za to mandat
"podżegał kumpli"
Nie do morderstwa
"zatrzymał się w wiadomym cel"
No właśnie, w celu pobicia a nie zabójstwa. I taki zarzut stawia prokurator
"uciekł autem"
Co nie będzie potraktowane jako okoliczność łagodząca
"ma najlepszego adwokata. "
Jesteś znawcą adwokatów w Polsce? Czemu ten najlepszy adwokat dopuścił do aresztu?
Sam zarzut dla głównego oskarżonego jest mocno na wyrost, miejmy tylko nadzieję, że zbyt nadgorliwemu prokuratorowi uda się obronić tezę o ewentualnym zamiarze zabójstwa (mógł przewidzieć konsekwencje).
komentarz dodano: 2014-12-14 16:27:43
komentarz dodano: 2014-12-14 14:51:57
Adwokat 19-letniego Kamila K. zapowiedział, że będzie się od tego orzeczenia odwoływał."
I BARDZO DOBRZE!! Niech siedzą wszyscy, bo za zwrócenie uwagi to powinien być człowiek wdzięczny i przyjąć to jako dobrą monetę a nie zabijać niewinnego człowieka! Miejmy nadzieję, że dostaną większe wyroki niż te rzeczone 3 miesiące... Wszyscy są po równo winni, bo jechali tym samym autem na odwet, którego prowodyrem był KIEROWCA, który wyżalił się, że ktoś zwrócił mu uwagę, że łamie przepisy ruchu drogowego i stwarza zagrożenie dla innych uczestników!
komentarz dodano: 2014-12-14 14:23:22
A gdzie zarzut ;nieudzielenie pomocy i ucieczka
komentarz dodano: 2014-12-14 14:21:02
Zaś czas jaki spędzili na wolności posłużył do ustalenia optymalnego zeznania zgodnego i kto wie czy adwokaci w ustaleniach nie pomogli.
Tak jak mówię wyroki będą maksymalnie minimalne. Zaś głównym winowajca będzie rowerzysta i ten co pisał rozkład autobusowi.
Niema co ukrywać w sytuacji gdzie niemożna liczyć na sprawiedliwość sprawiedliwość powinien wymierzać naród w postaci linczu obywatelskiego dopuszczonego konstytucją!
Dzieją się kpiny w sprawiedliwości.
Można rzecz że kierowca jechał mówią stań wyskakują zabijają ok kierowca był nieświadomy, ale w pełni zaplanować akt napaści to cóż temnida podkreślę to stara KU.
Napisał bym pewne fakty ale za prawdę można być ściganym bo ujawnia się prawdę.
Doba pani adwokat i dobra pani prokurator liczę na sprawiedliwość buhahahahah buhahahaha.
komentarz dodano: 2014-12-14 13:49:41
Teraz to będzie gadka szmatka, że w nieodpowiednim czasie, że nie chciał, że miał pod górkę do szkoły.
Ta śmierć to tylko i wyłącznie ich wina.
komentarz dodano: 2014-12-14 13:12:15
czytając ten artykuł czegoś nie rozumiem... jest napisane:
"Od godziny 11.00 Sąd Rejonowy w Pabianicach rozpatruje wniosek prokuratora o tymczasowe aresztowanie Kamila K. (19 lat), kierowcy samochodu renault migane, Łukasza G. (27 lat) i Konrada B. (24 lata) - pasażerów auta. Ten ostatni ma zarzut zabójstwa rowerzysty, Piotra K."
że niby zarzut zabójstwa ma postawiony Konrad B. a dalej w artykule piszą:
"Kamili twierdzi, że na ul. Nawrockiego, gdy wyskoczył z auta, tylko pchnął rowerzystę – a nie uderzył go w twarz. Rowerzysta się przewrócił. I nieszczęśliwie wpadł pod autobus. Zginął."
czyli kto go w końcu popchnął pod autobus??
OD REDAKCJI: Bardzo przepraszamy za drobne błędy w relacji "na żywo" z sali sądowej. Staramy się szybko je naprawiać.
komentarz dodano: 2014-12-14 13:02:33
To są kpiny, mordujesz, wpłacasz kasę i cieszysz się wolnością !! To jaka jest cena za ludzkie życie ? Ile trzeba zapłacić by móc zabić bez konsekwencji ? Normalnie jak czytam to aż mi szczęka opadła i przecieram oczy ze zdziwienia, bo to co widzę przechodzi ludzkie pojęcie !!