Zakończono remont sali obsługi klientów w pabianickim Inspektoracie ZUS przy ul. Kościuszki. Od poniedziałku klienci są przyjmowali w odnowionej sali na pierwszym piętrze.

– Głównym celem tego przedsięwzięcia była poprawa warunków obsługi klienta – informuje Elżbieta Strzałkowska, kierownik inspektoratu ZUS w Pabianicach. – Zakres remontu był szeroki i obejmował nową aranżację stanowisk obsługi klientów i zwiększenie liczby stanowisk.

Sala obsługi klientów jest tam, gdzie przed remontem. Zmienił się jednak układ stanowisk w sali. Jest teraz osiem stanowisk oddzielonych od siebie przepierzeniami, które zapewniają poufność rozmów. Nad każdym stanowiskiem wisi cyfrowy wyświetlacz, który pokazuje numer klienta. Jednocześnie przez głośnik podawany jest komunikat o numerze i stanowisku, do którego trzeba się zgłosić. Kartkę z numerkiem klienci pobierają z automatu stojącego przed salą w poczekalni.