Po takim spotkaniu kontrahent będzie miał wyrobione zdanie na temat jakości obsługi i zdecyduje, czy warto nawiązać dłuższą współpracę. Warto więc zadbać o to, aby zrobić dobre wrażenie, a w tym mogą Ci pomóc teczki ofertowe. Jakie powinny być, aby przyciągały uwagę?

Do czego wykorzystuje się teczki reklamowe?

Gadżety reklamowe wcale nie muszą być drogie, gdyż najprostsze rozwiązania są równie skuteczne. Teczki firmowe oprócz tego, że stanowią formę promocji marki, to są również wykorzystywane jako opakowanie na dokumenty. Wręczając umowę czy materiały reklamowe w takiej formie, okażesz szacunek klientowi oraz zbudujesz profesjonalny wizerunek. Teczki z logo firmy muszą być jednak odpowiednio zaprojektowane i spersonalizowane, aby spełniły swoją funkcję marketingową.

Dobra teczka ofertowa to podstawa

Faktem jest, że dobra teczka musi się wyróżniać, ale ważny jest też aspekt użytkowy. W tej kwestii za przykład może posłużyć firma OpenPrint oferująca dobrej jakości teczki papierowe z nadrukiem. Dzięki temu możesz mieć pewność, że taka teczka reklamowa nawet po długim czasie użytkowania nie rozpadnie się, a nadruk będzie czytelny. Ważne jest także to, aby projekt graficzny zwracał na siebie uwagę. Dlaczego należy o tym pamiętać?

Teczka z logo firmy to biznesowa wizytówka

Teczka ofertowa

To, w jaki sposób będzie prezentowała się teczka, będzie świadczyło o Twojej firmie. Jeżeli będzie niechlujnie wykonana i złej jakości, dla klienta to jasny sygnał, że nie zależy Ci na budowaniu relacji biznesowych. Ważny jest także projekt graficzny, dlatego warto zadbać o to, aby teczka na dokumenty z nadrukiem była estetyczna i atrakcyjna dla odbiorcy. W ten sposób zbudujesz profesjonalny wizerunek i będziesz miał przewagę nad konkurencją.

Teczka z logo firmy to bezpłatna reklama

Teczka papierowa z nadrukiem

Spersonalizowane teczki to sposób na efektowną i skuteczną reklamę. Jeżeli jest funkcjonalna i trwała, klienci będą z niej później korzystać. W ten sposób zapewniają Ci darmową promocję, a Twoja marka ma szansę trafić do szerokiego grona odbiorców. Ważne jest więc to, aby projekt graficzny się wyróżniał, gdyż to przyciągnie wzrok otoczenia. Pomyśl tylko, ile osób zauważy firmowe logo na teczce, jeżeli klient zabierze w niej dokumenty na wykłady na uczelnię lub będzie korzystał z niej w swojej pracy.

Wyróżniająca się teczka z logo firmy jest łatwa do zapamiętania

Dbając o dobry projekt teczki reklamowej, inwestujesz w swoją firmę. Musisz więc zadbać o jej wszystkie detale: począwszy od kolorystyki i projektu, a kończąc na rodzaju papieru. Logo i nazwa firmy powinny być dobrze widoczne, a kolor teczki zwracać na siebie uwagę. Należy ponadto pamiętać, że kolorystyka powinna być zgodna z identyfikacją wizualną marki. Wtedy łatwiej będzie zapamiętać wydrukowane na niej informacje.

O czym jeszcze warto wiedzieć?

W ofercie drukarni znajdziesz kilka konfiguracji teczek, które różnią się rodzajem papieru, efektem wykończenia lub pojemnością. Możesz zdecydować się na zamówienie kilku projektów, dzięki czemu będziesz mógł dopasować teczkę ofertową do okoliczności czy odbiorcy. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, warto przed zleceniem druku skonsultować się z obsługą graficzną drukarni. Na pewno podpowiedzą, jak spersonalizować teczkę firmową, aby się wyróżniała i była atrakcyjna dla klientów.