IKEA Łódź włącza się w ogólnoświatową akcję IKEA Foundation, wspierającą organizacje UNICEF i Save the Children. W ramach tegorocznej kampanii „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek” od każdej pluszowej zabawki lub książeczki sprzedanej w sklepach IKEA 1 euro zostanie przekazane na cele edukacji najmłodszych. Klienci łódzkiego marketu mogą pomóc podwójnie. Zakupione zabawki, które wrzucą do urny ustawionej za kasami, zostaną przekazane Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi i trafią do dzieci przewożonych karetkami.

Kampania została zainaugurowana w 2003 roku. Od tego czasu IKEA Foundation wspiera jej działania. Dofinansowane przez nią programy mają na celu wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z mniejszości etnicznych, ubogich czy niepełnosprawnych, często dyskryminowanych, a nawet padających ofiarą przemocy.

W tym roku klienci IKEA Łódź po raz kolejny przez prosty, mały gest będą mogli pomóc najmłodszym. Wystarczy kupić pluszaka lub książeczkę, by sprawić dzieciom podwójną radość. Obdarowany maluch będzie bowiem szczęśliwy z pluszowej zabawki, a podopieczni IKEA Foundation otrzymają szansę na lepsze życie. Tegoroczna, jedenasta już edycja kampanii będzie realizowana od 8 listopada 2013 roku do 4 stycznia 2014 roku.