Jednak świetnym rozwiązaniem w obecnej sytuacji okazuje się być kurs angielskiego online. Wykorzystując łącze internetowe można z powodzeniem przystąpić do nauki. Rozwiązanie takie ma wiele zalet – native speaker skupiony jest na pracy tylko z jedną osobą, kurs prowadzony jest indywidualnie, można swobodnie dopasować czas zajęć do możliwości... Czy zatem warto przekonać się do tego pomysłu?

 

  1. Kurs angielskiego online - zalety

  2. Kadra nauczająca

  3. Kurs angielskiego dla firm

 

Kurs angielskiego online – zalety

 

Jedną z niedogodności zajęć stacjonarnych jest fakt, iż odbywają się one w mniejszych lub większych grupach. Ponieważ uczestnicy posiadają różne poziomy przyswajania wiedzy zdarza się, iż prowadzący traci czas na ponowne przekazywanie informacji, które część uczestników już opanowała. Nauka angielskiego online pozwala na indywidualną pracę z prowadzącym, dzięki czemu bez trudu oceni on nasze postępy i dostosuje do nich kolejne zajęcia. Co więcej, wykorzystując zalety pracy w duecie, native speaker cały czas lekcji poświęca wyłącznie jednemu uczestnikowi, ćwicząc z nim kolejne zagadnienia i prowadząc indywidualny dialog. Dzięki możliwości określenia terminów kolejnych zajęć można dopasować terminy, w których odbywa się kurs angielskiego online, do czasu, jakim dysponujemy.

 

Kadra nauczająca

 

W szkołach, prowadzących tego typu kursy, kadra prezentuje najwyższy poziom. Dzieje się tak poprzez możliwość współpracy ze specjalistami na przykład z USA. Native speaker online nie musi przebywać na miejscu szkolenia – wystarczy, aby zarówno on jak i kursant posiadali wystarczająco szybkie łącze internetowe. Dlatego podczas kursu każdy ma możliwość nauczyć się języka angielskiego z pomocą profesjonalistów. Z reguły powinno to zaowocować znacznie efektywniejszym przyswajaniem kolejnych słówek i nabyciem znacznie lepszej płynności wypowiedzi w języku angielskim.

 

Kurs angielskiego dla firm

 

Nauka angielskiego online to również świetna propozycja dla firm. Obecnie angielski jest najczęściej używanym językiem w biznesie, warto więc podszkolić swoje umiejętności w tej dziedzinie i prowadzić negocjacje osobiście (lub przez wyszkolonego pracownika), a nie korzystać tylko z tłumaczy. Zwłaszcza że poszczególne branże mają specjalistyczne nazwy oraz firmowy żargon, którego tłumacz może nie zrozumieć. Dzięki szkoleniu poprawią się możliwości negocjacyjne, co zaowocuje ciekawszymi kontraktami i zwiększoną możliwością ich realizacji, a co za tym idzie – zyskiem.