Kiełbasy Roku wybierali klienci firmowych sklepów Pabianickich Zakładów Mięsnych PAMSO w regionie łódzkim. Mogli głosować w 28 punktach wyborczych. Wymyślali też nazwę dla nowego produktu pabianickich zakładów.
Krakowska sucha uzyskała ponad dwukrotnie więcej głosów niż następne w kolejności kiełbasy Żywiecka i Podkomorzy.
Na Podwawelską głosował co czwarty wyborca. Tuż za nią uplasowała się Staropolska.
– Dzięki wyborom wiemy, jakie wyroby preferują nasi klienci, a nad jakimi musimy jeszcze popracować, aby spełnić ich oczekiwania – mówi Monika Adamus, kierownik Działu Marketingu PAMSO.
Równolegle odbył się konkurs na nazwę dla nowego wyrobu PAMSO. Wśród wielu interesujących propozycji zwyciężyła „Kiełbasa Pasi-Brzuch”. Niewykluczone, że już wkrótce, wyrób o tej właśnie nazwie znajdzie się w sklepach firmowych.