Opracowanie strategii SEO nastawionej na osiągnięcie wyższych pozycji Twojej strony internetowej na wskazanym obszarze to początek drogi prowadzącej do rozwinięcia Twojej firmy. Jaki jest pierwszy krok, który możesz wykonać samodzielnie, bez udziału freelancera pozycjonera?

Popraw widoczność swojej firmy dzięki uzupełnieniu profilu w Google Moja Firma

Google to monopolista w kontekście wyszukiwarek internetowych. W Polsce korzysta z niego ok. 98% użytkowników - to tłumaczy, dlaczego starania dotyczące osiągnięcia wysokich pozycji Twojej witryny są uzasadnione. Jeżeli specyfika Twojego biznesu zakłada obsługę klientów z Łodzi i okolic - wystarczy wtedy skumulować swoje wysiłki w obrębie pozycjonowania stron z Łodzi. Punktem wyjściowym tych działań powinno być uzupełnienie wizytówki w Google Moje Firma. Zaletą tego kroku będzie poprawa widoczności Twojego biznesu właśnie wśród użytkowników lokalnych. W ostatecznym rozrachunku pozwoli to przyciągnąć nowych klientów do Twojej firmy - dokładnie z tego obszaru, który jesteś w stanie obsłużyć.

To wyjaśnia, dlaczego konfiguracja wizytówki Google powinna stanowić początek Twojej przygody z promowaniem biznesu.

Chcesz zająć się pozycjonowaniem lokalnym stron z Łodzi? Nie daj się oszukać!

Coraz częstszą praktykę stanowi podszywanie się nieuczciwych firm pod pracowników Google'a, którzy chcą bazować na niewiedzy użytkowników. Informują, że zbliża się czas wygaśnięcia bezpłatnego abonamentu oraz żądają uiszczenia opłaty w zamian za przedłużenie emisji. W przeciwnym razie grożą usunięciem wizytówki - pamiętaj, że zarówno założenie, jak i utrzymanie profilu w Google Moja Firma jest bezpłatne.

Do założenia konta niezbędne jest posiadanie fizycznej siedziby swojej firmy.

Optymalizacja profilu Twojej firmy przełoży się na sukces pozycjonowania lokalnego w Łodzi i okolicach

Pod sugestią optymalizacji kryje się uszczegółowienie wszystkich informacji w profilu. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na tzw. NAP details, czyli:

- nazwę firmy,

- adres,

- dane kontaktowe.

Upewnij się, że podane przez Ciebie informacje są poprawne - w przeciwnym razie Google może nawet zawiesić Twoją wizytówkę. 

Warto uatrakcyjnić przekaz poprzez dodanie loga, zdjęć czy wirtualnego spaceru. Nie zapominaj także o uzupełnieniu słów kluczowych, które odzwierciedlają Twoją specyfikę działania.

Freelancer pozycjoner wesprze Cię w poprawie widoczności Twojej strony

Jeżeli nie czujesz się na siłach do samodzielnego zajęcia się tematem SEO Twojej witryny - pozycjonowanie stron z Łodzi możesz zlecić doświadczonemu freelancerowi pozycjonerowi. Dzięki temu zyskasz czas na te aktywności, na których znasz się najlepiej, czyli na ekspansji swojego biznesu.

Na podstawie zgromadzonych doświadczeń i sprawdzonych taktyk specjalista SEO wskaże Ci indywidualny plan rozwoju dostosowany do specyfiki Twojej branży, a w dalszej kolejności zajmie się konsekwentną realizacją tej strategii.