Narzędzi, które mogą do tego służyć jest wiele. Gadżety promocyjne, muzyka lecąca z głośników, czy też ubiór pracowników biorących udział w danym wydarzeniu to tylko jedne z nich.

Mówi się, że szata zdobi człowieka. W przypadku firm to powiedzenie jest również aktualne, jednak w tym przypadku szata to nie tylko wizytówka człowieka, ale też marki, którą reprezentuje. Nic więc dziwnego, że jedną z odnóg branży gadżetów marketingowych są różnego rodzaju tekstylia - koszulki i koszule, czapki, bluzy, plecaki, a nawet marynarki i żakiety. 

Sposobów personalizacji ubrań i dodatków jest wiele. Do tych najczęściej spotykanych należy zadrukowywanie ich różnymi technikami (np. sublimacji, sitodruku, itp.). Często spotyka się również ubrania, na których elementy promocyjne firmy takie jak nazwa, logo czy adres strony internetowej i inne informacje kontaktowe zostały wyhaftowane. 

Pracownicy wyposażeni w firmowy strój z pewnością robią wrażenie. Takie detale świadczą o tym, że dana firma kompleksowo podchodzi do swoich działań, dba i zwraca uwagę na szczegóły. Dla osób postronnych może to być jednym z sygnałów do podjęcia współpracy. 

Elementy ubioru z brandingiem mają wpływ również na rozpoznawalność i zapamiętywalność marki. Im częściej potencjalni klienci są wystawieni na działanie naszego logo lub nazwy, tym większe prawdopodobieństwo, że będą ją kojarzyć i wybiorą lub polecą ją w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. 

Wydawać by się mogło, że decyzja o zamówieniu kompletu obrandowanych ubrań dla pracowników firmy nie powinna pozostawiać żadnych wątpliwości. Warto jednak wiedzieć, że istnieją inne - często równie, a nawet bardziej - korzystne alternatywy. 

Problemy z rozmiarami, magazynowaniem, itp. 

Wybór brandowanych ubrań niesie za sobą kilka komplikacji. Po pierwsze - wielkość zamówienia zależna jest od tego ilu pracowników posiadamy, jak często biorą oni udział w wydarzeniach, na których będą mogli z nich korzystać, jaki to rodzaj wydarzeń, itp. Taki zakup, to zakup jednorazowy - ubrania ze względów higienicznych raczej nie przechodzą na innych pracowników. W momencie, w którym z naszej firmy odejdzie pracownik, a na jego miejsce pojawi się nowy konieczne będzie więc domówienie dla niego kolejnego zestawu. Utrzymanie odpowiednich stanów magazynowych może być natomiast kosztowne ze względu na różnice w rozmiarach i konieczność przechowywania całych rozmiarówek.

Kolejny problem to fakt, że w życiu każdej firmy istnieje wiele różnych sytuacji, w których biorą udział pracownicy i nie we wszystkich sprawdzą się wybrane przez nas ubrania. Wyjściem z tej sytuacji może być zamówienie wielu kompletów dostosowanych do różnych okazji - np. inny rodzaj na targi i wydarzenia dla konsumentów, a inny na spotkania z partnerami biznesowymi, negocjacje handlowe, itp. Niestety niesie to za sobą dodatkowe koszty związane z ich zamówieniem, ale jest zdecydowanie lepsze niż udział w wydarzeniu w niedopasowanym do niego stroju. 

Na szczęście rynek gadżetów promocyjnych dla firm i organizacji przewidział alternatywę, która nie tylko pozwoli uniknąć niepotrzebnych kosztów, ale i jest uniwersalna - można ją wykorzystać niezależnie od okazji. 

Firmowe przypinki z logo 

Tą alternatywą są przypinki do ubrań - mały metalowy gadżet reprezentacyjny. Popularne pinsy są szeroko wykorzystywane w biznesie, jak i polityce. O ich popularności świadczy chociażby fakt, że oglądając jakiekolwiek wiadomości, w których występują politycy lub przedstawiciele firm i organizacji istnieje bardzo duża szansa, że w klapach ich marynarek będą tkwić małe przypinki z logo lub nazwą. 

Takie rozwiązanie to przede wszystkim nieograniczone możliwości. Przypinki do ubrań sprawdzą się zarówno w sytuacjach formalnych, jak i nieformalnych. Łatwość ich wpinania, jak i fakt, że nie niszczą ubrań pozwala ograniczyć koszty związane z promocją firmy. Zamawianie oddzielnych kompletów ubrań na różne okazje nie jest bowiem w tym przypadku konieczne. Wystarczą małe wpinki, które pracownicy będą mogli wpiąć w elementy własnej garderoby. Przypinki sprawdzą się więc zarówno w przypadku zwykłych koszulek ubieranych na mniej formalne wydarzenia, jak i eleganckich koszul, marynarek i żakietów przywdziewanych w sytuacjach formalnych. 

Skąd wziąć firmowe przypinki?

W przypadku, w którym zdecydujemy się na to rozwiązanie z pomocą może przyjść np. firma produkująca przypinki do ubrań - mccmedale.pl. Podjęcie współpracy bezpośrednio z producentem daje nam pełnię możliwości płynących z takiego wyboru. Możemy liczyć przede wszystkim na gwarancję unikalnego wzoru - pewność, że projekt zostanie wykonany specjalnie dla nas, od podstaw. Niestety na rynku istnieje wiele firm, które do produkcji przypinek używają gotowych, produkowanych masowo podkładów, na których jedynie grawerują lub wklejają wymagane przez nas informacje. Warto o tym pamiętać i dokładnie sprawdzić ofertę przed podjęciem decyzji. 

Kolejnym aspektem wyróżniającym producentów jest wsparcie, na które możemy liczyć na każdym etapie produkcji. W przypadku firm takich jak MCC Medale obejmuje ono nie tylko pomoc w przygotowaniu projektu i jego wizualizacji. Pracownicy będą w stanie doradzić nam wybór odpowiedniego rozwiązania w zależności od naszych wymagań i sytuacji, na które chcemy zamówić przypinki. 

Tym co wyróżnia faktycznych producentów od firm, które tylko udają jest również czas. W przypadku produkcji na zamówienie oscyluje on w granicy 14 dni, więc warto mieć to na uwadze i odpowiednio wcześniej zaplanować zakup, by bez stresu dopiąć wszystkie szczegóły i czekać na końcowy efekt. 

A ten, niezależnie od projektu będzie zadowalający. Przypinki do ubrań produkowane na zamówienie to najwyższa jakość, szerokie możliwości personalizacji i dopasowania wzoru do naszych potrzeb, jak i trwałość płynąca z właściwości metalu - materiału, z którego są wykonane. To także uniwersalność wynikająca z łatwości z jaką mocuje się je do ubrań - zarówno strojów formalnych, jak i nieformalnych. Na koniec, to także atrakcyjna cena i możliwość łatwego ograniczenia kosztów, które niosłoby za sobą kompletowanie zestawów firmowych ubrań dla poszczególnych pracowników. Stojąc przed takim wyborem, warto więc zastanowić się nad alternatywnym rozwiązaniem, jakim są personalizowane przypinki reprezentacyjne i tym, jak wykorzystać możliwości, które dają.