ad

W tym roku program „Karta Pabianiczanina” kończy dwa lata. Biuro Kart Miejskich wydało dotychczas 15.443 karty (13.034 karty dla osób pełnoletnich i 2.409 kart dla dzieci), do programu przystąpiło 93 przedsiębiorców.

- W tym roku upływa ważność pierwszych wydanych dwa lata temu dokumentów – przypomina Aneta Klimek, rzeczniczka prezydenta. - Co ważne, kartę można wymienić najwcześniej na trzydzieści dni przed terminem ważności wskazanym na dokumencie. To znaczy, że wymiana kart może rozpocząć się najwcześniej po 4 marca. Należy przy tym pamiętać, aby wyrabiając nową kartę, zwrócić starą.

Aby otrzymać Kartę Pabianiczanina, nie ma znaczenia, w jakim Urzędzie Skarbowym składamy zeznanie podatkowe, ale to, jaki adres zamieszkania w nim wskazujemy - musi to być miasto Pabianice. Zmiany w rozliczeniach PIT przez fiskusa nie wpłynęły na procedurę wydawania karty i regulamin programu.

Informacje o tym, jak wyrobić kartę oraz wzór wniosku można znaleźć na stronie Urzędu Miejskiego w zakładce Karta Pabianiczanina. Dla przypomnienia: Biuro Kart Miejskich mieści się przy ul. św. Jana 4, pok. 6, tel. 42 22 54 608.