Opatrzone formy oraz projekty graficzne już nie wystarczają, potrzebna jest tutaj inwencja i kreatywność. Im bardziej oryginalna i przyciągająca wzrok reklama, tym więcej spojrzeń na sobie skupi, a o to przecież chodzi w marketingu. Sprawdźmy, jakimi sposobami można zaskoczyć i tym samym pozyskać nowych odbiorców reklamy.

Wielkogabarytowe formy pneumatyczne (dmuchane)

Reklama zewnętrzna kieruje się jedną podstawową zasadą — musi przyciągnąć wzrok. Działanie marketingowe skupione jest na oryginalnych formach i wyrazistych barwach, dlatego ta forma reklamy bazuje na obrazie, a nie na słowach. Oczywiście nie ma przeszkód, aby umieścić krótkie chwytliwe hasło, ponieważ wielkogabarytowe rozmiary umożliwiają takie rozwiązanie, jednak w centrum uwagi powinna znaleźć się grafika, która zaciekawi przechodnia i przyciągnie jego uwagę, a także pozwoli skojarzyć markę na późniejszym etapie. Bardzo ważna jest również jakość, doskonałym przykładem jest Grupa LuxPol, która wykonuje reklamy zewnętrzne z dbałością o każdy szczegół i z materiałów najwyższej jakości.

Balony, ekrany oraz słupy pneumatyczne

Duże formy pneumatyczne takie jak kilkumetrowe balony, słupy, oraz ekrany pozwalają na wybicie się ponad konkurencję. Widoczne nawet z kilkudziesięciu metrów nośniki informacji budzą pozytywne skojarzenia i przekazują najważniejsze dane o firmie. Jest to niezwykle efektywna metoda komunikacji. Różnorodność kształtów i bogata paleta barw sprawia, że bez trudu można spersonalizować formę indywidualnie do swoich potrzeb.

Chwieje reklamowe

Chwieje, potocznie tancerze reklamowe są hitem wśród akcesoriów marketingowych. Rytmicznie poruszające się na wietrze wysokie dmuchane formy w postaci uśmiechniętych ludzików, swoim komicznym tańcem bezwiednie wywołują uśmiech na twarzach przechodniów. To gwarancja wzbudzenia pozytywnych emocji u przechodnia. Ważne jest, aby na chwieju widniało widoczne logo firmy, ponieważ z pewnością zostanie zapamiętane.

Sterowce reklamowe oraz latające kule

Sterowce to najbardziej spektakularna w rozmiarze i formie reklama. Najlepiej sprawdza się podczas imprez plenerowych, wymuszając swoją obecnością podniesienie wzroku i zwrócenie uwagi odbiorcy. Mniejszych rozmiarów sterowiec z logotypem świetnie sprawdzi się również na targach branżowych, oznaczając stoisko, aby było widoczne z dużej odległości.

Postacie — bohater marki z tekstury w dowolnym rozmiarze

Jeśli marka ma swojego bohatera, doskonałym pomysłem jest wykorzystanie jego wizerunku i stworzenie kartonowej postaci w dowolnym rozmiarze. Widoczna z daleka, uśmiechnięta i zachęcająca do skorzystania z usług osobistość z pewnością zapadnie w pamięć przechodniom, a jeśli wyposażona zostanie w kieszenie, odbiorca z przyjemnością sięgnie po ulotkę w nich umieszczoną. Niewątpliwą zaletą jest lekkość reklamy, dzięki czemu ułatwia przenoszenie z miejsca na miejsce.

Klienci lubią gadżety

Wszyscy klienci lubią otrzymywać gadżety, tylko niektórzy krępują się o nie poprosić. Każda szanująca się marka dysponuje arsenałem wymyślnych gadżetów z logotypem, które chętnie w celach marketingowych rozdaje klientom.

Standy i ścianki z hakami na gadżety i balony

Formy stojące z hakami to doskonały sposób na przyciągnięcie odbiorców. Stand można wykonać w dowolnym rozmiarze, oraz opatrzyć logotypem i hasłem reklamowym. Świetnie sprawdzi się na targach branżowych, w siedzibie firmy, a także w miejscach, do których zapraszamy klientów. Na hakach z powodzeniem można umieścić gadżety reklamowe takie jak balony dla milusińskich, kubki, lub breloki.

...A może druk UV? Dowiedz się o nim więcej - http://www.zaradnik.pl/czym-jest-druk-uv-jakie-ma-zastosowanie/