Fabryka leków Aflofarm, która na zlecenie Urzędu Miejskiego zrobiła rewitalizację Parku Słowackiego, ma teraz własne logo w parku. Umieszczono je w takim miejscu, by było widoczne z okien Fabryki Wełny. Klomb w kształcie logo firmy położony jest między dawną szkołą położnych a Dobrzynką.

Czy firma Aflofarm za taką reklamę zapłaciła miastu? Jak na razie zapłaciło miasto, czyli my, pabianiczanie. Urząd Miejski zapłaci firmie Aflofarm 2.862.742 zł za remont parku.

Nie wszystkie pieniądze pochodzą z kasy miasta, bo dostaliśmy dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w wysokości 1.975.640 zł. Stowarzyszenie na rzecz Opieki nad Zabytkami dorzuciło się kwotą 391.127 zł, a Urząd Miejski dał 495.975 zł. Dodatkowo na monitoring poszło 29.520 zł, a na toaletę 84.414 zł.

Mail do redakcji:

Byłem dziś w parku z rodziną. Śliczny, ale fontanna nie działa, a zaraz przy wejściu jest logo Aflofarmu. To czyj jest ten park? Miejski czy Dychto sprzedał go Furmanowi? I jeszcze jedno. Klombu z trzema koronami – herbu Pabianic w Parku Słowackiego nie widziałem.

Rysiek