Na stronie internetowej Starostwa Powiatowego zamieszczony został baner (prawy górny róg), dający mieszkańcom możliwość wyrażania opinii na temat funkcjonowania urzędu. "Jest to kolejne z zadań w calach jakościowych realizowanego przez urząd Systemu Zarządzania Jakością, czyli umożliwienie mieszkańcom wyrażania opinii na temat istotnych dla powiatu spraw. Zamieszczane w nim wpisy są anonimowe i przekazywane będą na skrzynkę mailową powiatu" - pisze rzeczniczka starosty Joanna Papuga - Rakowska.

W celu uzyskania informacji, które zostaną wykorzystane do doskonalenia usług w budynkach Starostwa oraz na stronie internetowej www.powiat.pabianice.pl dostępna jest również ankieta: "Badanie satysfakcji klienta": www.zyciepabianic.pl/ogloszenia/starostwo-powiatowe/badanie-satysfakcji-klienta-.html

Jej celem jest pozyskanie wiedzy w zakresie jakości obsługi klientów i sprawnej organizacji pracy. Dotyczy także oceny terminowości załatwianych spraw, uprzejmości i fachowości pracowników oraz dostępności informacji i usług.

- Przy wejściu do budynku A Starostwa Powiatowego przy ul. Piłsudskiego powieszona jest skrzynka „LISTY DO STAROSTY” - informuje Rakowska. - Mieszkańcy powiatu mogą wrzucać do niej listy, a tym samym wyrażać opinię na tematy związane z pracą urzędu.