Na koniec 2013 roku w ratuszu pracowało 175 osób, w tym na stanowiskach urzędniczych 158. Rok wcześniej etat w Urzędzie Miejskim miało 165, a urzędników było w tym gronie 148.

- Zatrudniliśmy w tym roku między innymi osobę zajmującą się komunikacją do referatu inżyniera miasta, osobę zajmującą się planami do Wydziału Architekta Miasta, 3 osoby do zajmowania się gospodarką śmieciową od strony finansów, osobę do Wydziału Ochrony Środowiska - wyliczał sekretarz Paweł Rózga na Komisji Budżetu.

Jest nowy pracownik w Wydziale Inwestycji. Dwie osoby ze Straży Miejskiej zostały przeniesione do pracy w urzędzie.

Kancelaria prezydenta w zeszłym roku miała budżet 15.376.301 zł. W tym roku planuje wydać 15.163.641 zł.

- Mój budżet zmalał o ponad 200.000 zł - wyliczył sekretarz.

Szybko odpowiedział mu radny Jacek Wróblewski.

- W zeszłym roku na remonty miał pan 600.000 zł, a teraz pan nie ma ani złotówki - zauważył Wróblewski. - Ale na wynagrodzenia ma pan więcej o kilkaset zł.

Więcej o budżecie kancelarii przeczytasz w papierowym wydaniu Życia Pabianic