Pomimo tego, standardowe działania reklamowe nie tracą na znaczeniu. Jedną z tradycyjnych, a mimo wszystko niekonwencjonalnych metod budowania marki, są przypinki.

 

Hit czy kit?

Zdecydowanie hit! Prosta przypinka z logo lub danymi firmy została nieco przyćmiona innymi rodzajami reklamy, głównie internetowej, jednak cały czas jest bardziej oryginalną formą niż długopisy lub smycze. Dzięki przypinkom firma wyróżni się w tłumie. Dobrze zaprojektowana nie tylko zapadnie w pamięć klientowi, ale również będzie stanowić oryginalną formę przypomnienia o firmie.

Co więcej, w porównaniu z innymi gadżetami reklamowymi, pinsy są stosunkowo tanie. Zazwyczaj przypinki producent oferuje w atrakcyjnej cenie, a przede wszystkim w świetnej jakości. To właśnie stosunek jakości do ceny zapewnia pinsom duże zainteresowanie przedsiębiorców i specjalistów od marketingu.

Przypinki sprawdzą się wszędzie tam, gdzie w grę wchodzi bezpośredni kontakt z klientem. W sposób dyskretny, ale jednocześnie wyraźny eksponują logo, przez co jeszcze bardziej trafia ono do świadomości klienta. Sam fakt posiadania firmowej przypinki podnosi prestiż firmy i budzi pozytywne skojarzenia.

 

Rodzaje przypinek

 

Ilość dostępnych na rynku przypinek jest ogromna, dlatego każdy znajdzie rodzaj dopasowany do własnego wyobrażenia. Można postawić na gotowe modele lub pokusić się o stworzenie swojego, unikalnego wzoru. Przypinki na zamówienie to świetna opcja dla osób bardzo wymagających. Zamówić można nie tylko nieregularny kształt przypinki według własnego projektu, ale również wersję kolorystyczną i wykończenie.

Dobry producent przypinek ma w swojej ofercie nie tylko przypinki na zamówienie, ale również szeroki wybór pinsów w standardowych kształtach. Okrągłe, kwadratowe, prostokątne, a nawet trójkątne - kształt zależy tylko i wyłącznie od potrzeb konkretnego klienta.

Oprócz kształtu, kolorystyki i zawartości przypinki wybierać można także jej zapięcie. Standardowe modele posiadają zapięcie - agrafkę. Są też takie, które wykorzystują mocowanie magnetyczne.

Dla niektórych firm dobrą opcją jest inwestycja w przypinki odblaskowe. Ich niekonwencjonalna forma sprawia, że są nie tylko nośnikiem reklamy, ale również podnoszą bezpieczeństwo noszącej je osoby. W ten sposób firma daje znać swoim klientom, że dba nie tylko o własne interesy, ale również o dobro swoich kontrahentów. Ta forma jest szczególnie atrakcyjna dla dzieci.