6%

Polek uważa się za piękne

59%

Polek postrzega swoją urodę jako przeciętną

71%

Polek odczuwa presję społeczną związaną z potrzebą bycia piękną

Takie są najnowsze wyniki z raportu badań przeprowadzonych na zlecenie marki Dove.

Marka Dove konsekwentnie od 2012 roku przełamuje stereotypy postrzegania kobiet oraz mówi o samoakceptacji. W tym roku marka Dove stawia na Polki i zachęca się je do ujawnienia swojego prawdziwego piękna!

11 maja ruszyła wielka kampania skierowana wyłącznie do nas! Polki mają głos! Wreszcie będą usłyszane i zauważone! Mają możliwość powiedzieć – jestem piękna! Zwrócą uwagę na swoje atrybuty, które niekoniecznie związane są z wyglądem!

Polki mają szansę przyłączyć się do akcji NaroDove Piękno! Wystarczy wejść na stronę www.idoveyou.pl/narodovepiekno i wyrazić swoją aprobatę dla kampanii, klikając przycisk „popieram”. Każdy głos poparcia jest liczony i przyczynia się do zwiększenia ogólnej liczby osób, które w całej Polsce dołączą do akcji. Do tej pory akcję poparło ponad 300.000 osób.

Piękno to słowo, które w naszym języku funkcjonuje na wielu płaszczyznach: duchowej, moralnej, estetycznej. To także słowo, po które niezwykle rzadko sięgają Polki, aby określić swoją urodę. Zdecydowanie łatwiej określić nam słowem „piękno” nasze cechy charakteru. Według Polek o pięknie decyduje kilka czynników: zaledwie 22% stanowi uroda wrodzona, prym wiedzie osobowość - 28%, następnie sposób bycia – 26% oraz dbanie o siebie - 24%.

Dlatego, tak jak mówi ambasadorka kampanii NaroDove Piękno, Dorota Wellman: Polko, Rodaczko jesteś piękna. Uwierz w to! 

Konkurs dla Czytelników

Chcesz wygrać zestawy kosmetyków Dove? Weź udział w konkursie i odpowiedz na pytanie konkursowe: Czym jest dla Ciebie piękno? Autorzy najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni zestawami kosmetyków Dove o wartości około 100 zł każdy. Odpowiedzi można nadsyłać na mail: konkurs@zyciepabianic.pl do 12 czerwca.