A gdyby tak móc kupować artykuły swoich ulubionych marek zawsze w jednym miejscu. Takie rozwiązanie znacznie ułatwiłoby klientom codzienne zakupy i zaoszczędziło mnóstwo czasu. Marzenie? Niekoniecznie. Właśnie powstało innowacyjne połączenie dwóch znanych sklepów – Carrefour i Decathlon. I to tu, w Pabianicach. To pierwszy taki przypadek w Polsce, gdzie klienci mają możliwość kupowania w dwóch sklepach, pod jednym dachem, płacąc tylko w jednej kasie.

22 stycznia otwarty został Decathlon Basic, zajmujący przestrzeń 180 metrów kwadratowych na... terenie hipermarketu Carrefour przy ul. Popławskiej. Klienci odwiedzający specjalną strefę store-in-store mają do wyboru ponad 2 tysiące artykułów do uprawiania jednej z sześciu najpopularniejszych dyscyplin sportów: fitnessu, sportów zimowych, turystyki, pływania, piłki nożnej oraz biegania.

A już na wiosnę oferta zostanie poszerzona o wybór rowerów, rolek oraz hulajnóg. Z kolei hipermarket Carrefour to ponad 2.700 metrów kwadratowych, na których klienci mają ofertę ponad 20.000 produktów - od Targu Świeżości z owocami i warzywami, przez szeroką ofertę tekstyliów po małe AGD. Wszystko to pod jednym dachem.

– Partnerstwo biznesowe z marką Carrefour to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie – tłumaczy Paweł Krawczyk, lider ekspansji i rozwoju w Decathlon Polska. – Nasza współpraca pozwoli klientom zaoszczędzić czas, gdyż w jednym miejscu znajdą zarówno produkty spożywcze, jak i ofertę sprzętów sportowych bardzo dobrej jakości. Póki co projekt ma charakter testowy, ale nie wykluczamy dalszego rozwoju tego konceptu.

Na czym w praktyce polega taka współpraca?

Sklep Decathlon Basic będzie obsługiwany przez ekspertów marki, którzy zapewnią profesjonalne porady dla osób chcących rozpocząć lub kontynuować przygodę ze sportem. Za wybrane produkty sportowe klient zapłaci w klasycznej lub samoobsługowej kasie hipermarketu Carrefour, a otrzymany paragon będzie uznawany we wszystkich sklepach Decathlon. Jak zapewnia sieć, wszelkie artykuły sportowe można zwrócić w terminie 90 dni od zakupu.

Rozwiązanie zastosowane w Pabianicach to rodzaj testu. Obie marki będą obserwowały zainteresowanie klientów i to, jak ten innowacyjny pomysł będą odbierać mieszkańcy Pabianic.

Niewykluczone, że takich sklepów powstanie znacznie więcej.

– Carrefour niezmiennie poszukuje nowych, innowacyjnych sposobów na zapewnienie klientom najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Marek Lipka, Dyrektor Handlowy i Supply Chain, Członek Zarządu Carrefour Polska. – Bardzo nas cieszy, że dzięki współpracy z marką Decathlon klienci z Pabianic i okolic będą mogli przy okazji codziennych zakupów zadbać o zdrowie nie tylko poprzez wybór zdrowych i świeżych produktów z naszej oferty, ale również poprzez rozwinięcie swoich pasji sportowych.

Jedno jest pewne już dziś. Stali klienci pabianickiego hipermarketu Carrefour cieszą się z tak bliskiego dostępu do oferty sprzętu sportowego sieci Decathlon.

Godziny otwarcia sklepu przy ul. Popławskiej 4:

od poniedziałku do soboty: 7.00-22.00

niedziele handlowe: 10.00-18.00