Przed wszystkimi kasami ustawiają się kolejki. Za zrobienie dużych zakupów klienci otrzymują karty rabatowe. Przy kolejnych wizytach w markecie i rachunku powyżej 50 zł otrzymają 3-procentowy rabat. Jeżeli ta suma przekroczy 200 zł, rabat wyniesie 4 procent.
Sklep na Zamkowej stawia na markowe produkty i wysoką jakość. Chlubą poznańskiego marketu są produkty świeże, owoce, sery, wędliny, dania gotowe. Przy tych stoiskach kręciło się wielu kupujących.
Piotr i Paweł zaskoczyli również pabianiczan ogromną różnorodnością produktów i wystrojem sklepu.
- W ofercie mamy aż 350 rodzajów serów – mówi Błażej Patryn, rzecznik Piotra i Pawła. - Mamy sery importowane i duży wybór serów pleśniowych z najróżniejszymi odmianami pleśni.
Markowe herbaty i kawy firma sprowadza z Brazylii, Ameryki Południowej i Afryki.
Na półkach znajdziemy również mrożonki, napoje, słodycze, alkohole.