Formalności załatwimy przez internet, telefon lub za pośrednictwem poczty.
- Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu, przez elektroniczny portal PUE ZUS - poinformowała Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik ZUS-u. - Można tam pobrać potwierdzenia dokumentów zgromadzonymi w ZUS-ie oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie zaświadczeń.
W pilnej sprawie można też skorzystać z infolinii, dzwoniąc pod numer telefonu: 22 560 16 00. Telefon czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–18:00. Do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym przeznaczony jest numer: 2 11 22 111. Maile z pytaniami można kierować na adres: cot@zus.pl.
- Informujemy, że ten, kto ma komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerkę i słuchawki, może umówić się na e-wizytę w ZUS-ie - doradza rzeczniczka.
Na wideorozmowę z pracownikiem umówimy się wchodząc na stronę internetową ZUS.
Tu jeszcze działają (w miarę) normalnie.
Z bezpośredniej obsługi klientów, możemy skorzystać w jednostkach ZUS znajdujących się w Łodzi przy ul. Łęczyckiej 70A i Zamenhofa 2 oraz w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 8.
Komentarze do artykułu: ZUS zamknięty dla nas. Jak załatwimy sprawy?
Nasi internauci napisali 2 komentarzy
komentarz dodano: 2021-03-31 13:01:55
komentarz dodano: 2021-03-30 21:03:41