Na wybór tego odpowiedniego warto poświęcić trochę czasu. Szukasz inspiracji? Poniżej znajdziesz 5 pomysłów na elegancki prezent dla klienta.

Dlaczego warto zdecydować się na zakup prezentu dla klienta?

Obecnie budowanie długoterminowej współpracy jest sporym wyzwaniem. Często wartościowy produkt i wysokiej jakości obsługa nie wystarczają, aby zatrzymać klienta na dłużej. W tej sytuacji warto postawić na martketing relacji.

Prezenty biznesowe mogą z jednej strony wpływać na poprawę doświadczeń klientów związanych z naszą firmą, a z drugiej – pomagać w kształtowaniu osobistej relacji, która może przełożyć się na ich późniejszą lojalność.

5 pomysłów na elegancki prezent dla klienta

1. Wyjątkowa kolacja

Kolacja biznesowa to prezent idealny dla kluczowych klientów i kontrahentów firmy. Otoczeni luksusowymi wnętrzami i kuchnią wykorzystującą produkty najwyższej jakości z pewnością poczują się docenieni i wyróżnieni. Wybierając lokal, postaw na miejsce eleganckie i kameralne. Kluczowa jest również jakość obsługi – jeśli wybierasz się na kolację z ważnym klientem, koniecznie poinformuj ją wcześniej o tym wydarzeniu. 

2. Elegancki wizytownik

Prezent dla klienta powinien być jednocześnie bezpieczny, ale i elegancki. Jeśli nie jesteście w bardzo bliskich stosunkach, wybierz produkt, który przyda się każdemu biznesmenowi. Świetnym wyborem będzie wizytownik. W jaki sposób wręczyć taki podarunek? Jeśli nie możemy zrobić tego osobiście, dobrym pomysłem będzie dołączenie gustownej kartki z dedykacją. 

3. Ekskluzywny kosz prezentowy

Ekskluzywny kosz prezentowy z alkoholem w ręcznie wykonanej walizce to upominek, który z pewnością się spodoba. Taka forma podarunku jest niezobowiązująca, ale pełna wdzięku i klasy. 

Każdy zestaw prezentowy jest pięknie zapakowany, dzięki czemu możesz od razu wręczyć go klientowi lub pracownikowi. W kompozycjach znajdują się m.in. ekologiczne wyroby, dobrej jakości słodycze i elementy dekoracyjne, takie jak suszone pomarańcze czy laski cynamonu.

Do kosza możesz dołączyć bilecik prezentowy – wówczas twój klient będzie wiedział, od kogo otrzymał podarunek, a prezent nie będzie bezosobowy. 

4. Książka z dedykacją

Prezent dla klienta nie musi być bardzo kosztowny. Jeśli szukasz taniego i niezobowiązującego podarunku, książka rozwieje twoje zakupowe wątpliwości. Jeśli znasz gust klienta, zdecyduj się na pozycję o konkretnej tematyce. W innym przypadku dobrym pomysłem będzie produkt o treści biznesowej. Dodatkowo zadbaj o to, aby opakowanie książki było gustowne i eleganckie. Na okładce mogą pojawić się indywidualne pozdrowienia. 

5. Masaż lub wizyta w ekskluzywnym SPA

Prezenty dla klientów to świetne narzędzie do osiągnięcia strategicznego celu dla wielu firm, jakim jest większe przywiązanie klienta do marki. Decydując się na upominek w formie vouchera na wizytę w SPA, spełnisz oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. Zapracowany biznesmen z pewnością doceni możliwość otrzymania chwili dla siebie i niczym niezmąconego relaksu.