Jak robić content marketing, by był on skuteczny i zapewniał odpowiednią przewagę na rynku?

Korzystaj z narzędzi zapewniających inspiracje do treści

Jednym z największych wyzwań jest poszukiwanie odpowiednich tematów do treści. I choć opisy produktu nie stanowią problemu, schody zaczynają się na etapie tworzenia postów w social mediach czy artykułów blogowych, nie wspominając już o artykułach sponsorowanych. Pomysł na treść to zdaniem ekspertów połowa sukcesu. Pomóżmy więc sobie i skorzystajmy z narzędzi, które na tacy podają doskonałe inspiracje do tworzenia nowych, świeżych i unikatowych treści.

Spośród wielu dostępnych na rynku rozwiązań warto sprawdzić między innymi takie oprogramowania jak Ahrefs, Buzzsumo, Ubersuggest, Google Trends i Answer The Public. Z takim arsenałem inspiracji będziemy mieli pod dostatkiem. 

Pisz do klientów, ale pamiętaj o SEO

Inwestując w treści na stronę, bloga czy social media, nie możemy zapomnieć o tym, dla kogo tak naprawdę je tworzymy. To nasi klienci lub potencjalni klienci czytają nasze artykuły, wyrabiając sobie zdanie na temat naszego doświadczenia. 

Content to niezwykle plastyczny materiał, który pozwoli zwiększyć widoczność, wyrobić sobie opinię eksperta w branży lub wzbudzić zaufanie w klientach. Wszystko to jesteśmy w stanie zrobić, uwzględniając także podstawowe zasady SEO, które zagwarantują wysokie miejsce w rankingu wyszukiwań Google. 

Daj się poprowadzić przez zawodowców 

Mamy spore ambicje na stworzenie aktywnego i tętniącego życia bloga? Chcemy nieco zintensyfikować aktywność w mediach społecznościowych? Bardzo często kończy się jedynie na planach, a życie weryfikuje brak czasu i energii na te aktywności.

Dobrą wiadomością jest to, że nie musimy tego wszystkiego robić sami. Specjaliści http://funkymedia.pl pomogą w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu skutecznej strategii content marketingowej, dzięki której osiągniemy nasze cele sprzedażowe i zyskamy uwagę nie tylko nowych klientów, ale także konkurencji, która w swoich działaniach będzie wzorować się na nas.