To właśnie od witryny WWW, reklamującej profil działania przedsiębiorstwa zależy, czy potencjalni, nowi klienci skorzystają z proponowanej przez nas oferty. Również firmy lokalne powinny pamiętać o wysokiej jakości treściach i dostosowaniu pod najważniejsze wymagania strony wizytówkowej. Ale czy tak naprawdę wiemy, czym jest audyt witryny, linkowanie z zaplecza czy ustalanie odpowiednich fraz?

W XXI wieku właściciele małych i średnich firm powinni szczególną uwagę zwrócić na odpowiednie rozreklamowanie oferowanych usług lub produktów w internecie. Przedsiębiorstwa, które nie zwracają szczególnej uwagi na jakość tekstów reklamowych, optymalizacji strony WWW pod kątem wyszukiwarek internetowych oraz wykorzystaniu linkowania zewnętrznego automatycznie będą rzadziej wybierana przez przeciętnych internautów. Nie ważne, czym zajmuje się nasza firma. Użytkownik szukający usług elektryka, hydraulika czy specjalisty od piecyków gazowych w pierwszej kolejności kontaktują się z firmami, których strony firmowe wyglądają profesjonalnie i są wyświetlane w pierwszych wynikach w wyszukiwarce internetowego Google. Mało osób zdaje sobie sprawę, że na wybór naszej usługi wpływa wiele czynników gospodarczych. Dla przykładu wynosząca we Wrocławiu 1,6% stopa bezrobocia sprawi, że klienci szczególną uwagę zwrócą na profesjonalne podejście przedsiębiorcy do strony wizytówkowej WWW. Pamiętać również należy, że w mieście typu Wrocław, który ma aż 641,6 tysiąca mieszkańców mamy o wiele większą konkurencję w porównaniu z małym miasteczkiem na Podlasiu czy Podkarpaciu.

Pamiętajmy o pozycjonowaniu naszej stron wizytówkowej


Najnowsze statystyki pokazują, że przeciętne wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw w samym Wrocławiu wynosiło w 2019 roku 5899,09 zł. Mieszkańcy tego miasta zarabiali więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Aż 185,2 tysięcy mieszkańców zatrudnionych było w sektorze przedsiębiorstw. Również ilość mieszkań oddanych do użytku była wyższa niż w 2018 roku. Aż 1182 rodzin przeprowadziło się do nowego mieszkania i poszukiwało usług remontowych w 2019 roku. Prowadząc firmę budowlaną we Wrocławiu, powinniśmy szczególną uwagę zwrócić na pozycjonowanie naszej strony wizytówkowej. Klienci coraz częściej wybierają usługi przedsiębiorstw, które reklamują się w sieci. Bez odpowiedniego marketingu nie osiągniemy optymalnych wyników w sprzedaży naszych usług. Pamiętajmy, że w XXI wieku liczą się nie tylko nasze umiejętności i tak zwany „fach w ręku”, ale również odpowiedni marketing. Warto zainteresować się tematyką pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych, bo wysoka pozycja w Google to połowa sukcesu naszej firmy. Można oczywiście samemu zająć się kwestiami doboru fraz kluczowych, zapewnieniem wysokiej jakości tekstów zapleczowych i innymi kwestiami związanymi z pozycjonowaniem. Możemy również zlecić tę czynność firmie zewnętrznej. Pozycjonowanie stron Wrocław – SeeYouUp z całą pewnością profesjonalnie podejdzie do tematu dostosowania naszej witryny WWW pod pozycjonowanie w przeglądarce internetowej.


Na co zwrócić uwagę podczas pozycjonowania strony naszej firmy?


Jest kilka ważnych czynników, na które powinniśmy szczególnie zwrócić uwagę chcąc wypozycjonować naszą stronę WWW. Sam proces pozycjonowania powinien rozpocząć się od ustalenia fraz kluczowych. Są to wyrażenia wpisywane w przeglądarkę przez internautów i to właśnie od fraz zależy, ile osób wejdzie na naszą witrynę. Nie warto określać fraz niezwiązanych z naszą działalnością. Dla przykładu prowadzać sklep z artykułami meblarskimi i pozycjonując się pod frazę „mechanik Wrocław” z całą pewnością uzyskamy sporo wyświetleń naszej witryny, jednak mało kto będzie tak naprawdę zainteresowanych naszą ofertą. Jest również wiele innych kwestii, na które trzeba zwrócić uwagę. Są to chociażby:

  • audyt witryny – na samym początku powinniśmy podjąć się dokładnej analizy naszej strony WWW. Firmy zajmujące się pozycjonowaniem dokładnie analizują kod źródłowy stron internetowych oraz sprawdzają jej parametry;

  • optymalizacja strony WWW – nasza witryna nie może być przeciążona. Zbyt wolno ładująca się strona słabo pozycjonuje się w Google. Algorytmy wyszukiwarki odrzucają niezoptymalizowane strony;

  • linkowanie – dla przeglądarki niezwykle istotne jest linkowanie z zaplecza naszej strony WWW oraz innych witryn. Oczywiście korzystnie jest, aby linkowana strona była lepiej wypozycjonowania niż nasza;

  • raporty dla klienta – firmy zajmujące się pozycjonowaniem przygotowują szczegółowe, cykliczne raporty z działań pozycjonujących. Decydując się na wybór tego typu usług będziemy widzieć, czy dane działania mają sens.