Jak podaje portal komunikacyjny komunikacjapabianice.pl, na cięcia rozkładów jazdy muszą się przygotować od 1 lutego pasażerowie autobusów PKS, kursujących ze szpitala i z Bugaju do dworca fabrycznego w Łodzi.
PKS likwiduje cztery kursy w każdą stronę na trasie Szpital – Łódź oraz po trzy kursy na trasie Bugaj – Łódź.
Na trasie z Łodzi Fabrycznej do szpitala nie będą realizowane następujące kursy:
10.30, 11.30, 19.30, 21.00.
Następujące kursy ze szpitala do Łodzi Fabrycznej zostaną wykreślone z rozkładu:
11.30, 12.30, 19.30, 20.30.
Z Łodzi Fabrycznej na Bugaj nie odjadą autobusy o następujących godzinach:
10.00, 11.00, 21.30.
Z Bugaju do Łodzi Fabrycznej zostaną zlikwidowane następujące kursy:
11.00, 12.00, 21.25.
Komentarze do artykułu: Autobusy PKS pojadą rzadziej
Nasi internauci napisali 24 komentarzy
komentarz dodano: 2011-01-27 03:09:03
"po budowie tunelu i remoncie linii kolejowej między Łodzią a Zduńską Wolą pociągiem z Pabianic do Łodzi Fabrycznej dojedzie się w 15 minut." czyli zanim pociągi będą takie jak w chinach to Chińczycy będą już mieli opanowaną technikę teleportowania sie z miejsca na miejsce.
Apropo kanarów ostatnio często jeźdze tramwajem lini 41 i 11 i o dziwo spotkałem już chyba z 3 razy konarów, ale tylko dziś mnie jeden sprawdził poprzednio nie zdąrzyli do mnie dojśc bo już kogoś złapali bez biletu, 26.01.11 r tez młody chłopak z plecakiem dla niepoznaki (taką metodę chyba mają bo wszystkich ich z plecakami szkolnymi widziałem) podchodzi na koniec tramwaju linii 11 obok mnie pani w wieku około 35 lat zadbana umalowana siedzi obok mnie na przeciwko młody chłopak i podchodzi kanar i prosi o bileciki chłopak i ta pani mówią że nie mają na co kanar "no to co mam dzwonic na straz miejską dlaczego nie kasujecie, no taka ładna pani i nie kasuje no... "
hehe
komentarz dodano: 2011-01-27 01:33:54
komentarz dodano: 2011-01-26 20:00:54
komentarz dodano: 2011-01-26 19:40:56
"Ale mnie boli, że coraz więcej pociągów znika i pozostaje śmierdzący bus/pks."
Akurat na trasie Łódź - Sieradz liczba pociągów została kilka lat temu zwiększona (na początku XXI wieku było tylko 11 par pociągów, teraz jest 18)
i oferta jest stabilna. Oczywiście, pociągi mogłby jeździć częściej, ale to wymaga też odpowiedniego zasilenia ich pasażerami z miasta, poprzez autobusowe linie dowozowe zgrane z pociągami - dopóki Habura jest w MZK takie coś nie wchodzi w grę.
"Część osób pracuje na Teofilowie i połączenie dalsze niż docelowa stacja Kaliska jest cenione. Ale wiadomo oszczędności."
Kiedyś pociągi kursowały w relacji Łowicz - Sieradz, więc z Pabianic można było szybko dojechać do Żabieńca, czy Zgierza. Przez jakiś czas w ogóle wszystkie pociągi (oprócz jednego do Kutna) kończyły bieg na Kaliskiej, ale
teraz tych bezpośrednich połączeń jest nieco więcej. Oczywiście porównując to z koleją aglomeracyjną w Paryżu, czy choćby w Warszawie to jest nic.
komentarz dodano: 2011-01-26 16:35:36
komentarz dodano: 2011-01-26 14:40:35
komentarz dodano: 2011-01-26 10:55:24
MZK i PKS jedno i to samo zło, wyrzucić prezesów i dać tam kompetentnych ludzi.
komentarz dodano: 2011-01-26 10:45:55
komentarz dodano: 2011-01-25 22:39:48
Co do lokalizacji dworca, cóż był pierwszy, potem był Bugaj. Pretensje do tych, co tworzyli miasto.
komentarz dodano: 2011-01-25 22:07:19
Przejazd takie trasy zająłby mniej więcej:
18 minut Pabianice - Łódź Kaliska
min. 5 minut zmiana czoła pociągu na stacji Łódź Kaliska
20 minut Łódź Kaliska - Łódź Widzew z dod. postojem na stacji Chojny
min. 5 minut zmiana czoła pociągu na stacji Łódź Widzew
9 minut Łódź Widzew - Łódź Fabryczna
RAZEM: 57 minut
Biorąc pod uwagę położenie stacji w Pabianicach takie połączenie kolejowe jest praktycznie bez sensu.
Pomijam fakt, iż na odcinku Łódź Widzew - Łódź Chojny jest czynny tylko jeden tor co komplikuje kwestię ułożenia rozkładu jazdy.
komentarz dodano: 2011-01-25 21:23:14
komentarz dodano: 2011-01-25 20:22:51
Nie obraziłbym się, gdyby pociągi Łódź-Pabianice-i coś tam jeszcze, częściej kursowały. Kiedyś z Łodzi były pociągi o 20:30, 21:30. Teraz ich nie ma. Teraz wieczorem do wyboru jest kurs o 19:17 a następny o 22:51. Piękna dziura. Plusem rozkładu jest to, że utrzymano połączenia ze Zgierzem, dzięki temu mogę pojechać pociągiem do pracy (wysiadam na Żabieńcu), ale ostatnio jakiś mądry pasażer marudził po co takie połączenie. Cóż, może on lubi się przesiadać...
A w przypadku Pabianic ciekawym połączeniem byłoby po trasie: Pabianice-Łódź Kaliska-Łódź Chojny-Łódź WIdzew-Łódź Fabryczna. Może kapkę naokoło, ale szybciej byłoby niż busem:)
komentarz dodano: 2011-01-25 18:07:51
komentarz dodano: 2011-01-25 17:20:45
komentarz dodano: 2011-01-25 14:58:26
komentarz dodano: 2011-01-25 14:57:43
komentarz dodano: 2011-01-25 14:42:35
komentarz dodano: 2011-01-25 14:26:05
komentarz dodano: 2011-01-25 13:45:31
komentarz dodano: 2011-01-25 13:32:17
komentarz dodano: 2011-01-25 12:07:56
komentarz dodano: 2011-01-25 11:08:15
komentarz dodano: 2011-01-25 10:48:10
komentarz dodano: 2011-01-25 10:43:46