- Nie ma już w Pabianicach biura obsługi klienta „gazowni” - mówi pan Andrzej. - To jakaś bzdura! Z każdą sprawą trzeba teraz jechać do Łodzi.
 
O likwidacji tego punktu dyskutowali nawet radni na sesji Rady Miejskiej. Prosili prezydenta o interwencję. Wszystko na nic. Dziś już wiadomo, że na pewno takiego punktu w mieście nie będzie.
 
- W chwili obecnej spółka nie planuje przywrócenia biura obsługi w Pabianicach – informuje Emilia Tomalska, rzecznik prasowy PGNiG Obrót Detaliczny. - Prowadzimy działania usprawniające obsługę klientów oraz mające na celu optymalizację sieci biur obsługi klienta. Szanując czas klienta, oferujemy korzystanie z nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.
 
Z tego powodu nastąpiło przeniesienie obsługi klientów z Pabianic do biura obsługi klienta w Łodzi przy ul. Uniwersyteckiej 2/4 (przy Narutowicza).
 
- Chcemy podkreślić, że obecnie wszystkie sprawy związane z obsługą klientów można załatwiać bez konieczności osobistej obecności w BOK – zapewnia rzeczniczka.
 
Klienci mogą dzwonić na numer telefonu (22) 637 46 04. Do ich dyspozycji jest też portal internetowy oferujący usługi okołogazownicze e-PASAŻ. Załatwimy wszystkie sprawy poprzez biuro obsługi klienta na www.ebok.pgnig.pl i na stronie www.oferta.pgnig.pl.
 
- Na przykład jest możliwość zawarcia umowy w trybie korespondencyjnym. Dla osób, które nie korzystają z komputera, istnieje możliwość załatwienia wszystkich spraw listownie – mówi Tomalska. - Mamy nadzieję, że przedstawione przez nas formy kontaktu pozwolą wybrać klientom najdogodniejsze dla nich rozwiązania i tym samym zmniejszyć uciążliwości związane ze zmianami zachodzącymi w naszej firmie.