Spotkanie odbędzie się 26 października (wtorek). Zacznie się o godzinie 15.30, w sali nr 4 Urzędu Miejskiego (parter). Żeby wziąć w nim udział trzeba do 25 października (do godz. 15.00) potwierdzić swój udział – telefonicznie, pod numerami 42 22 54 625, 509 309 848 lub mailowo: czystepowietrze@um.pabianice.pl

Dla pabianiczan chętnych na wymianę pieca miasto utworzyło też specjalny punkt konsultacyjno-informacyjny. Od 1 października mieści się w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. św. Jana 4, w referacie inwestycji miejskich (II piętro, pok. 20, tel. 42 2254625).

- W ramach punktu można otrzymać informację o wymaganiach do programu, a od listopada skonsultować również wypełnienie wniosku i złożyć dokumenty za pośrednictwem Urzędu Miejskiego. Następnie wniosek zostanie przesłany do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, gdzie nastąpi jego ocena merytoryczna – tłumaczy Aneta Klimek, rzeczniczka magistratu.

W tym samym miejscu (św. Jana 4, pok. 20) właściciele lub zarządcy budynków mogą składać w wersji papierowej deklaracje do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków – dotąd przyjmowane były w siedzibie Straży Miejskiej przy Narutowicza 33.