Reklamę suplementu diety na odchudzanie wyemitowano na kanale dziecięcym. Matka ośmiolatki, która zażyczyła sobie takie tabletki, jest oburzona.
Gazeta Wyborcza pisze:
Reklamę emitowano m in. w stacji... Nickelodeon, przeznaczonej dla dzieci i młodzieży. Efekt? - Moja córka na drugi dzień po rozmowie z koleżankami z klasy stwierdziła, że wszystkie poproszą swoich rodziców o te tabletki, bo doszły do wniosku, że pora zacząć się odchudzać - napisała w skardze do Komisji Etyki Reklamy matka ośmioletniej dziewczynki.
Producent? „Już sama nazwa produktu, tj. Linea 20+, określa kategorię wiekową konsumentów, dla których jest on przeznaczony. Tym samym zarzuty, o których mowa powyżej, są chybione”. I tłumaczy, że typowe dla dzieci jest to, że chcą posiadać rzeczy, które są reklamowane. Do takich deklaracji dzieci należy mieć dystans i podchodzić z rezerwą - bronił się przed Komisją koncern farmaceutyczny Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach.
Komentarze do artykułu: Tabletki na odchudzanie... dla dzieci?
Nasi internauci napisali 3 komentarzy
komentarz dodano: 2014-02-21 12:21:21
Tylko znowu ta nazwa suplement diety czyli co to jest a no wielkie nic.
komentarz dodano: 2014-02-20 19:09:51
komentarz dodano: 2014-02-20 14:49:57