Zaśpiewa Magdalena Cieślar, a na organach zagra Krzysztof Urbaniak. Koncert La Musica d’Amore zaplanowano na niedzielę, 16 czerwca o godz. 18.00 w kościele ewangelickim przy Zamkowej 8.

W programie utwory Vivaldiego, Händela, Mozarta, Mendelssohna i innych.

Wstęp wolny.

Magdalena Hudzieczek-Cieślar - sopran: w 1999 roku ukończyła Wydział Wokalno-Aktorski Akademii Muzycznej w Katowicach, gdzie studiowała w klasie śpiewu solowego prof. St. Marciniak-Gowarzewskiej i adiunkt A. Kobierskiej. Działalność koncertową rozpoczęta w czasie studiów śpiewając między innymi z Orkiestrą Kameralną „Europaische Simfonietta" z Niemiec oraz harfistką Opery Praskiej. W 1996 roku wzięła udział w międzynarodowym „Vocal Youth Camp of Music" w Austrii. W 1998 roku w związku z działalnością artystyczną Rada Miasta wyróżniła ją „Honorowym Dyplomem Uznania za Zasługi dla Miasta Ustronia".
W 2000 roku była uczestniczką mistrzowskiego kursu wokalnego w Międzynarodowej Akademii Bachowskiej w Stuttgarcie, prowadzonego przez Helmuta Rillinga i Klesie Kelly. W 2003 roku przyznano jej tytuł „Nieprzeciętny Pabianiczanin 2002 Roku" w kategorii „Twórca Kultury". Występuje jako solistka i kameralistka w kraju i za granicą, m.in. w Niemczech, Austrii, Czechach, Słowacji i Holandii. Rejestrowała występy dla potrzeb Polskiego Radia i TVP. Dokonała nagrań towarzysząc chórom - wykonując partie solowe.
Z jej inicjatywy i pod jej kierownictwem odbywają się koncerty miejskie w kościele św. Piotra i św. Pawła w Pabianicach.
Jest dyrygentem chóru poarafii Św. Piotra i Św. Pawła w Pabianicach. Prowadzi zajęcia muzykoterapeutyczne wśród osób niepełnosprawnych. Jest asystentem w Instytucie Pedagogicznym w Akademii Świętokrzyskiej, w Piotrkowie Trybunalskim.

Krzysztof Urbaniak: jest absolwentem warszawskiej Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w klasie organów prof. Józefa Serafina oraz w klasie klawesynu prof. Leszka Kędrackiego.
Ukończył także Hochschule für Musik und Darstellende Kunst w Stuttgarcie w klasie prof. dr Ludgera Lohmanna oraz klawesyn w klasie prof. Jörga Halubka.
Krzysztof Urbaniak jest asystentem w Katedrze Organów, Klawesynu i Muzyki Dawnej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi.
W latach 2007-2009 jako tzw. tutor prowadził zajęcia klawesynu oraz basso continuo w Hochschule für Musik und Darstellende Kunst w StuttgarcieJako specjalista w zakresie wykonawstwa muzyki dawnej ma na swoim koncie nagrody na znaczących międzynarodowych konkursach organowych:

  • I nagroda - I Międzynarodowy Konkurs Organowy im. Arpa Schnitgera (Cappel/Lüdingworth/Altenbruch/Bremen 2010),
  • I nagroda - I Międzynarodowy Konkurs Organowy im. Willema Hermansa (Pistoia 2009).

Sukcesy osiągał także jako interpretator romantycznej i współczesnej muzyki organowej zdobywając laury na dalszych konkursach organowych:

  • II nagroda (ex equo) i nagroda specjalna - I Międzynarodowy Konkurs Organowy im. Franza Schmidta (Kitzbühel 2006),
  • II nagroda - XIV Międzynarodowy Konkurs Młodych Organistów im. Petra Ebena (Opava, 2004),
  • I nagroda - V Konkurs Polskiej Muzyki Organowej (Legnica 2002).

Jako kameralista zdobył I nagrodę (razem z Robertem Selingerem) na I Międzynarodowym Konkursie Duetów Organowych im. Willema Hermansa (Pistoia 2009).
Krzysztof Urbaniak jest ponadto laureatem „Estrady Młodych" XXXIX Festiwalu Pianistyki Polskiej - nagroda za recital klawesynowy (Słupsk 2005).
Był uczestnikiem ponad 20 mistrzowskich kursów organowych i klawesynowych prowadzonych przez pedagogów z całego świata.
Z koncertami organowymi i klawesynowymi występował w większości krajów Europy oraz w Japonii.
Jako badacz organów na terenach Polski i dawnych Prus Wschodnich występuje w Polsce i zagranicą z referatami na temat budownictwa organowego baroku i renesansu oraz działa jako członek szeregu komisji organowych kierujących renowacjami zabytkowych organów w Polsce i zagranicą.
Szczególnym punktem jego badań są dokonania rodziny Nitrowskich i Brandtnerów w XVII i XVIII w., działalność organmistrzów z kręgu Friedricha Stellwagena oraz problem rozwoju i migracji stylu południowo-polskiego w budownictwie organowym czasów baroku.
Jest członkiem zarządów Stowarzyszenia na rzecz Historycznych Organów Hansa Hummla w Olkuszu oraz Baltisches Orgel Centrum e.V. w Stralsundzie.