Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że Twoja najgroźniejsza konkurencja już dawno korzysta z rozszerzonych możliwości proponowanych przez współczesne strony firmowe. Chcesz ich dogonić, a z czasem nawet stać się niekwestionowanym liderem reprezentowanej przez Ciebie branży poprzez sprzedaż internetową? Podpowiemy Ci, jak powinien wyglądać projekt idealnego portalu, uwzględniając przy tym aspekty kluczowe dla najpopularniejszej metody promocyjnej – pozycjonowania stron w Google. 

Przewaga sprzedaży internetowej nad stacjonarną? W sieci nie spotkasz żadnych ograniczeń

Wśród wielu przedsiębiorców panuje mylne przekonanie, że już samo opublikowanie w sieci firmowej strony internetowej z miejsca będzie gwarantowało splendor, sławę czy maksymalizację zysków, o której marzyłeś w pierwszych miesiącach prowadzenia własnego biznesu. Tymczasem tworzenie stron www  jest zaledwie początkiem ciężkiej drogi do zdobywania rzeszy potencjalnych Klientów dziennie. Jeżeli projekt witryny zostanie wykonany przez specjalistów, takich jak chociażby AFTERWEB, możesz liczyć, że ta będzie automatycznie gotowa do pozycjonowania i kilku innych praktyk marketingowych w sieci. W taki sposób możesz uzyskać zauważalną przewagę nad najgroźniejszą konkurencją już podczas startu przygody z przenosinami biznesu do sieci. To ogromny komfort. Zwłaszcza, że w tym przypadku także masz do czynienia z rosnącym poziomem konkurencji. Internet stanowi dzisiaj spokojną przystań w tych trudnych i niepewnych czasach. 

Jeśli zadbałeś już o stworzenie strony www, poświęć chwilę na jej odpowiedni marketing!

Reklama wykonywana całościowo w internecie już dawno pokonała inne, bardzo popularne alternatywy na zdobywanie rozgłosu wśród dotychczasowych oraz przede wszystkim przyszłych Klientów. Niezależnie od tego, na jaką formę promocji online się zdecydujesz, za każdym razem niezbędnym narzędziem okazuje się być firmowa strona internetowa. Przy pozycjonowaniu całość pracy wykonywana przez specjalistów dotyczy właśnie prowadzonego przez Ciebie portalu. Musi zostać on poddany optymalizacji, następnie content marketingowi oraz link buildingowi. Jeżeli połączysz wszystkie te praktyki, otrzymasz gotowe narzędzie sprzedażowe o doskonałej wręcz widoczności w waniach wyszukiwania Google. Aby Twoja firmowa strona dotarła do wysokich lokat w tego typu zestawieniu, musi spełniać jednak szereg wytycznych. Niektóre z nich możesz wprowadzić na etapie tworzenia stron www. Mowa tutaj przede wszystkim o certyfikacie SSL, responsywnej wersji dla użytkowników sprzętu mobilnego oraz o umiejętnym rozkładzie menu głównego. Zarówno w pozycjonowaniu, jak i podczas projektowania portali obowiązuje jedna zasada – potencjalny Klient musi się u Ciebie czuć komfortowo oraz wygodnie.